IDEA introduceert keurmerk voor livecommunicatie- en eventbureaus
- Bureaus
- 21 jan 2020 @ 08:49
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommunicatieEvenement
- 21 jan 2020 @ 08:49
- Redactie Bureaus
Branchevereniging IDEA introduceert een nieuw keurmerk waarmee het de kwaliteit van de livecommunicatie- en eventbranche wil verhogen. De introductie gaat gepaard met een nieuwe campagne.
Het nieuwe keurmerk moet houvast en helderheid bieden in de wirwar van aanbieders in de wereld van livecommunicatie en events. Maarten Schram, managing director van IDEA (op de foto links), laat weten: 'We screenen elk aspirant-lid grondig op zaken als financiële stabiliteit, continuïteit en creatief vakmanschap. Voor bestaande leden is er een uitgebreide tweejaarlijkse screening. Alleen bureaus die voldoen aan alle voorwaarden, krijgen of behouden het keurmerk.'
Garanties
Het IDEA-keurmerk is gekoppeld aan vijf garanties, te weten: financieel gezond, transparant zakendoen, gepassioneerd vakmanschap, altijd goed verzekerd, deskundigheid in wet- & regelgeving.
Campagne
IDEA introduceert het keurmerk met een bewustzijnscampagne genaamd 'Choose live. Choose wisely'. Schram: 'Live is de plek waar boodschappen uitgroeien tot belevenissen. Recent onderzoek toont een stevige groeitrend in de Nederlandse eventmarketing en livecommunicatie. Onze boodschap is dan ook: kies voor live, maar maak wel een doordachte en duurzame bureaukeuze. Het IDEA-keurmark helpt opdrachtgevers daarbij.’
Ga voor meer informatie over het keurmerk naar de website.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing