IDEA introduceert keurmerk voor livecommunicatie- en eventbureaus

IDEA introduceert keurmerk voor livecommunicatie- en eventbureaus
  • Bureaus
  • 21 jan 2020 @ 08:49
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommunicatieEvenement

Branchevereniging IDEA introduceert een nieuw keurmerk waarmee het de kwaliteit van de livecommunicatie- en eventbranche wil verhogen. De introductie gaat gepaard met een nieuwe campagne.

Het nieuwe keurmerk moet houvast en helderheid bieden in de wirwar van aanbieders in de wereld van livecommunicatie en events. Maarten Schram, managing director van IDEA (op de foto links), laat weten: 'We screenen elk aspirant-lid grondig op zaken als financiële stabiliteit, continuïteit en creatief vakmanschap. Voor bestaande leden is er een uitgebreide tweejaarlijkse screening. Alleen bureaus die voldoen aan alle voorwaarden, krijgen of behouden het keurmerk.'

Garanties

Het IDEA-keurmerk is gekoppeld aan vijf garanties, te weten: financieel gezond, transparant zakendoen, gepassioneerd vakmanschap, altijd goed verzekerd, deskundigheid in wet- & regelgeving.

Campagne

IDEA introduceert het keurmerk met een bewustzijnscampagne genaamd 'Choose live. Choose wisely'. Schram: 'Live is de plek waar boodschappen uitgroeien tot belevenissen. Recent onderzoek toont een stevige groeitrend in de Nederlandse eventmarketing en livecommunicatie. Onze boodschap is dan ook: kies voor live, maar maak wel een doordachte en duurzame bureaukeuze. Het IDEA-keurmark helpt opdrachtgevers daarbij.’

Ga voor meer informatie over het keurmerk naar de website.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken