Amsterdamse This Agency verandert propositie

Amsterdamse This Agency verandert propositie
  • Bureaus
  • 19 jun 2023 @ 13:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • InnovatieMarketingcommunicatie

Het Amsterdamse This Agency heeft haar propositie veranderd. Het bureau, dat dit jaar haar derde verjaardag viert, vindt het tijd om duidelijker te zijn in wat het wil zien in de industrie en hoe het daar aan kan bijdragen.

‘Funtastic’ is hierin het nieuwe toverwoord. 'We believe that funtastic advertising is the way forward for greater good brands', stelt het bureau.

'Er zijn twee dingen in onze industrie die ik wil verbeteren: merken die meer verantwoordelijkheid nemen om de wereld te verbeteren. Meer purpose, minder kapitalisme. En als tweede vind ik dat reclame tegenwoordig wel wat meer fun kan gebruiken. Het is de laatste tijd ontzettend tam geworden allemaal. "Funtastic" is de samenkomst van die idealen', vult Ingmar Larsen aan (foto boven), eigenaar van This.

'Wij werken het liefst voor merken die een duidelijke purpose hebben, die niet alleen iets willen verkopen, maar ook iets komen brengen. Dit soort merken op een relevante, doeltreffende manier laten communiceren die ook nog leuk is om naar te kijken of te luisteren. Dat is het doel van Funtastic.'

Een goed voorbeeld van deze manier van werken is de aankomende campagne die This Agency heeft gemaakt voor Denim Solar. Deze campagne gaat september 2023 live. 

Check ook op Instagram hier of scan onderstaande QR code voor een korte 'brand grow'-test en meer info. De This website met veel voorbeelden van vers werk vind je op www.thisagency.nl.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken