Amsterdamse This Agency verandert propositie
- Bureaus
- 19 jun 2023 @ 13:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - InnovatieMarketingcommunicatie
- 19 jun 2023 @ 13:00
- Peter van Woensel Kooy
Het Amsterdamse This Agency heeft haar propositie veranderd. Het bureau, dat dit jaar haar derde verjaardag viert, vindt het tijd om duidelijker te zijn in wat het wil zien in de industrie en hoe het daar aan kan bijdragen.
‘Funtastic’ is hierin het nieuwe toverwoord. 'We believe that funtastic advertising is the way forward for greater good brands', stelt het bureau.
'Er zijn twee dingen in onze industrie die ik wil verbeteren: merken die meer verantwoordelijkheid nemen om de wereld te verbeteren. Meer purpose, minder kapitalisme. En als tweede vind ik dat reclame tegenwoordig wel wat meer fun kan gebruiken. Het is de laatste tijd ontzettend tam geworden allemaal. "Funtastic" is de samenkomst van die idealen', vult Ingmar Larsen aan (foto boven), eigenaar van This.
'Wij werken het liefst voor merken die een duidelijke purpose hebben, die niet alleen iets willen verkopen, maar ook iets komen brengen. Dit soort merken op een relevante, doeltreffende manier laten communiceren die ook nog leuk is om naar te kijken of te luisteren. Dat is het doel van Funtastic.'
Een goed voorbeeld van deze manier van werken is de aankomende campagne die This Agency heeft gemaakt voor Denim Solar. Deze campagne gaat september 2023 live.
Check ook op Instagram hier of scan onderstaande QR code voor een korte 'brand grow'-test en meer info. De This website met veel voorbeelden van vers werk vind je op www.thisagency.nl.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing