Frank Hardenberg vertrekt direct bij Exterion Media

Frank Hardenberg vertrekt direct bij Exterion Media
  • Media
  • 16 okt 2014 @ 10:58
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameZakelijkOutdoorStrategie

Frank Hardenberg, managing director van buitenreclame-specialist Exterion Media Nederland, heeft het bedrijf na vijf jaar onverwacht verlaten. Zijn taken worden tijdelijk overgenomen door COO Leon Taviansky totdat er een nieuwe topman is aangesteld. Begin dit jaar sprak Hardenberg nog over 'een flinke klus'.

Hardenberg begon in 2009 bij CBS Outdoor Nederland en heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan de verbetering van de financiële positie van het bedrijf, een sterke omzetgroei gerealiseerd en onder zijn leiding heeft de overgang van CBS Outdoor naar Exterion Media plaatsgevonden.

Leon Taviansky, Chief Operating Officer bij Exterion Media Group, neemt per direct de taken van Frank Hardenberg over, samen met het bestaande Management Team. Taviansky kent het bedrijf goed, begrijpt de dynamiek van de markt en heeft de nodige ervaring om Exterion Media Nederland naar een volgend niveau te brengen. In een persverklaring meldt het bedrijf: 'Wij wensen Frank het allerbeste met zijn volgende uitdaging.'

Begin dit jaar gaf Frank Hardenberg nog een interview met MarketingTribune over de toekomst van Exterion Media. Toen zei hij: 'Een rebranding kost veel tijd en helaas ook geld. Ons marketingteam heeft alles strak georganiseerd en ik verwacht dan ook een vlekkeloze overgang. Desalniettemin blijft het een flinke klus als onder meer 12.000 objecten moeten worden gerebrand.'

Hardenberg, begin dit jaar: 'Ondanks het feit dat wij van CBS Outdoor nog anderhalf jaar het merk CBS Outdoor mochten voeren, hebben we toch besloten eerder te gaan rebranden. De belangrijkste verandering vindt plaats op de achtergrond. Een nieuwe aandeelhouder die zeer betrokken is bij het wel en wee van de onderneming en bereid is om maximale support te geven om onze doelstellingen te realiseren.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken