Sanoma trekt manual sales en programmatic buying gelijk

 Sanoma trekt manual sales en programmatic buying gelijk
  • Media
  • 10 apr 2015 @ 07:52
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online advertisingMediaSalesOnline

Uitgeverij Sanoma heeft zijn programmatic advertentie-portfolio uitgebreid met de zogenaamde 'premium skin'. Door deze uitbreiding is het nu mogelijk dit formaat gericht op specifieke doelgroepen of sites met relevante data in te kopen. De skin wordt aangeboden op onder meer NU.nl, Autotrader.nl en WTF.nl.

De afgelopen jaren heeft Sanoma het programmatic aanbod uitgebreid om hiermee aan de groeiende vraag vanuit de markt te voldoen. Na verschillende rich media-formaten beschikbaar te hebben gesteld voor programmatic buying (zoals de billboard), wordt hier de premium skin nu aan toegevoegd. Met de lancering van dit nieuwe formaat, vergelijkbaar met de populaire radical, is het productportfolio via manual en programmatic gelijkgetrokken. 

MEC is het eerste mediabureau dat de programmatic skin gaat inzetten voor de ANWB. Eric Kramer, CEO van MEC Nederland: 'MEC is digitaal vooruitstrevend en het past ons perfect om deze innovatie in te zetten voor onze klanten. Het is goed om te zien dat er steeds meer premium formaten beschikbaar komen voor een programmatic distributie.'

Sophie Croonen, manager Product & Development Sanoma: 'De skin is een impactvol formaat en een zeer waardevolle toevoeging op het programmatic aanbod van Sanoma. Dit formaat is net als de meeste andere programmatic producten beschikbaar voor zowel onze directe klanten als third parties.'

www.sanoma.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken