BNN en NOS doen uitgebreid verslag van Serious Request
- 17 dec 2015 @ 11:19
- Redactie Media
3FM-deejays Giel Beelen, Domien Verschuuren en Paul Rabbering krijgen buren tijdens Serious Request. Sophie Hilbrand en Tim Hofman hebben hun studio aangebouwd tegen het Glazen Huis in Heerlen. Met als doel om optimaal verslag te kunnen doen van dit mega-event. NOS en BNN trekken hier samen in op.
BNN en NOS doen dagelijks verslag van 3FM Serious Request gedurende de hele week voor Kerstmis. Van 18 tot en met 24 december presenteert Sophie Hilbrand live het tv-programma 'Serious Request' op NPO 3. Op 24 december mogen Beelen, Verschuuren en Rabbering het Glazen Huis verlaten en wordt bekend hoeveel geld er is opgehaald. Aan het einde van de avond wordt Serious Request 2015 afgesloten met een concert. Naast de marathonuitzending op 3FM en de uitzendingen op NPO3 zijn de gebeurtenissen in en rondom Het Glazen Huis 24 uur per dag te volgen op 101.TV.
Sophie Hilbrand ontvangt iedere dag BN-ers en gulle gevers die de actie een warm hart toedragen. Daarnaast praat ze met deskundigen over de actie van dit jaar en stuurt ze BN’ers als pizzabezorgers het land in om tegen betaling voor het goede doel pizza's langs te brengen. Tim Hofman is de vaste sidekick van Hilbrand. Hij struint door de mensenmassa op het plein om het publiek te vragen naar hun acties.
Lex Uiting trekt de provincie in. In 'Lex & de Limbo’s' gaat hij op zoek naar typisch Limburgse talenten en probeert daarmee zo veel mogelijk geld op te halen voor het goede doel. Eveneens betrokken zijn Nathan de Vries (BNN/101.TV) en Emma Wortelboer (101.TV). De Vries spreekt in de trein met mensen die op weg zijn naar Heerlen om een bezoekje te brengen aan het Glazen Huis. Wortelboer brengt ’s nachts bezoekers terug naar huis, het station of de club.
Bekijk ook de Serious Request-campagne van Achtung en TheBoardRoom.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Tim Hofman
- 3FM
- Giel Beelen
- NOS
- event
- Sophie Hilbrand
- BNN
- radio
- Paul Rabbering
- verslag
- Serious Request
- Heerlen
- Domien Verschuuren
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- [column] Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering,...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing