Mag ik straks nog wel koud bellen?

17okt 201711:56
  • B2b
  • 9796 x gelezen
  • Link
  • Laura van Stralen
  • Privacy

weblog De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) wordt vanaf 25 mei 2018 van kracht. Wij krijgen regelmatig de vraag van onze klanten of je, na invoering van deze nieuwe Europese regels, nog wel koud mag bellen in 2018. Koude acquisitie is straks niet verboden, alleen is het nog niet duidelijk hoe het precies dient te worden toegepast.

Emirates stopt 15 miljoen dollar in Dubai-campagne

17okt 201710:39
  • Bureaus
  • 9327 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclameMarketingCommercialsCampagnes

nieuws Emirates lanceert vandaag een reclamecampagne van 15 miljoen dollar om reizigers te inspireren en Emirates’ uitgebreide en wereldwijde netwerk van bestemmingen te promoten. Emirates’ thuisbasis en hub Dubai speelt een grote rol in de reclame. De campagne wordt ondersteund door de klassieke rocksong 'Don’t stop me now' van Queen.

NU.nl lanceert carrièreplatform NUwerk

17okt 201710:33
  • Media
  • 8283 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • WebsiteNieuwsmediaHR

nieuws Nieuwssite NU.nl introduceert op 23 oktober NUwerk, dé nieuwe vacaturesite. Het carrièreplatform heeft een groot banenaanbod en een ruime keuze in intermediairs. NUwerk is een samenwerking met bekende vacaturesites als Monsterboard, Randstad, Jobbird en Twiglers.

Toyota lanceert mondiale campagne 'Start Your Impossible'

17okt 201700:02
  • Bureaus
  • 9148 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenMarketingCampagnes

nieuws Toyota presenteert ‘Start Your Impossible’, een wereldwijde corporate campagne die medewerkers, partners en klanten moet inspireren en koppelen aan de kernopvattingen van het bedrijf. In een tijd waarin technologische en milieu-ontwikkelingen elkaar in een razend tempo opvolgen, markeert deze campagne Toyota’s inzet voor een meeromvattend en duurzamere samenleving.

Walter Flaat (DAN DNA) Chief Data Officer van Dentsu Aegis

16okt 201712:06
  • Bureaus
  • 9239 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StrategieMediabureauPersonaliaBig data

nieuws Walter Flaat, managing director van het in 2015 gelanceerde data-label DAN DNA, wordt benoemd tot Chief Data Officer van Dentsu Aegis Network in Nederland. Hij krijgt de supervisie over technologie-ontwikkeling, data governance & privacy, GDPR, data- en tech-partnerships en de integratie met eventuele data-gerelateerde acquisities. Daarnaast wordt hij verantwoordelijk voor het nieuw te lanceren platform M1.

PR-drama AkzoNobel rond ontslag zeiltopper Tienpont

16okt 201711:46
  • Sponsoring
  • 10486 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • SponsoringMerkenSportmarketing

nieuws Een sponsordrama voltrekt zich tijdens de Volvo Ocean Race. Of beter gezegd: nog voordat de belangrijkste zeilrace ter wereld van start is gegaan. Team AkzoNobel heeft vlak voor de proloog de befaamde schipper Simeon Tienpont ontslagen wegens contractbreuk, maar weigert dit nader toe te lichten. Tienpont ontkent. Deze PR-fail is uitermate schadelijk voor sponsor AkzoNobel.

FD stopt met 'kostbare' nieuwsbrief FD Bites

16okt 201711:30
  • Media
  • 9800 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DagbladuitgeversJournalistiekMediaZakelijkApps

nieuws Het Financieele Dagblad stopt binnen enkele weken met het versturen van de dagelijkse nieuwsbrief FD Bites. De nieuwsbrief kost de uitgever meer geld dan het oplevert. Het FD biedt inmiddels een betaalde app aan met een dagelijkse selectie van artikelen.

Oud-directeuren Uniekaas richten Best Cheese Holland op

13okt 201716:32
  • Food-en-retail
  • 20660 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingFood

nieuws Na de recente verkoop van Uniekaas aan DOC, hebben oud-directeuren van Uniekaas Willem Jan Rote en Paul Wilde een nieuw bedrijf binnen de kaasmarkt opgericht: 'Best Cheese Holland'. Best Cheese zal zich volgens de heren richten op kwalitatieve en innovatieve kaasspecialiteiten en -concepten. De reeds bekende merken Parrano en Tjiezi vormen de basis van het nieuwe bedrijf. Daarnaast vallen ‘De Goudse Waag’ (Gouda) en Coach Farm USA (Hudson Valley, NY USA) ook onder hun vlag.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business