Brand New Live lanceert zelfstandig event-label

19jul 201709:59
  • Bureaus
  • 12257 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • NieuwkomersEvenementPersonaliaActivatie

nieuws Hét entertainment marketingbureau Brand New Live zet een zelfstandig event-label in de markt: Brand New Live Events. Het eventbureau met nieuwe mensen, waaronder manager Jamel van Laarhoven, en een nieuwe werkwijze is het antwoord op de groeiende vraag naar bedrijfsevenementen.

De belangrijkste valkuilen in B2B-contentmarketing

19jul 201709:55
  • Content
  • 7774 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • StrategieContent

weblog Iedere B2B-marketeer weet inmiddels wel dat contentmarketing een belangrijk onderdeel is van een volwaardige marketingstrategie. Je kunt je merk er op een authentieke manier mee onder de aandacht brengen en je kunt je klanten ermee ‘engagen’ (iemand een suggestie voor een goed Nederlands woord?). Het gevolg is dat we massaal zijn gaan bloggen, ploggen, vloggen en twitteren, allemaal onder de noemer ‘contentmarketing’. Toch zijn niet veel bedrijven écht succesvol met contentmarketing. Wat zijn de belangrijkste valkuilen?

Aldi versus gemeente Geldrop-Mierlo

19jul 201709:30
  • Food-en-retail
  • 6845 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • NieuwkomersWinkelen

nieuws Discountketen Aldi dreigt met juridische stappen en het indienen van een schadeclaim tegen Geldrop-Mierlo. Ook Spronsen Vastgoed wil de gemeente aansprakelijk willen stellen voor de schade omdat Aldi geen vergunning zou krijgen om zich in een nieuwbouwwinkel van Spronsen te vestigen. Is de markt in een kleinere gemeente groot genoeg voor vier supermarkten?

TMG verkoopt Keesing Media aan Ergon

19jul 201700:06
  • Media
  • 9088 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • UitgeefstrategieContentUitgeversVerkoop

nieuws Telegraaf Media Groep verkoopt dochterbedrijf Keesing Media Group grotendeels aan Ergon Capital Partners. Zelf houdt TMG een belang van 30%. De overeengekomen waardering van heel Keesing bedraagt 150 miljoen euro. De transactie is onder voorbehoud van goedkeuring van TMG-aandeelhouders en het advies van de medezeggenschapsraden, dat beide in de komende twee maanden wordt verwacht.

[Interview] Vitesse-directeur Joost de Wit: 'Hoofdsponsor Swoop durft met ons te ondernemen'

18jul 201713:58
  • Sponsoring
  • 14073 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • ActivatieSponsorshipInterviewVoetbalE-commerce

nieuws Webwinkel Swoop is de nieuwe hoofdsponsor van Eredivisie-subtopper Vitesse. Refurbished elektronica is een enorme groeimarkt, dus wil de specialist in deze markt meer naamsbekendheid opbouwen. MarketingTribune sprak met algemeen directeur Joost de Wit van Vitesse over de gedeelde waarden van sponsor en club: 'We delen de strategie die spreekt uit de slogan van Swoop: quality reborn.'

Contany Academy: springplank voor afgestudeerden in marketing

18jul 201712:06
  • Content
  • 8719 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • DigitaalContent

nieuws Door de snelle ontwikkelingen in het opkomende vakgebied contentmarketing kunnen marketingopleidingen vaak niet de meest recente lesstof aanbieden, zo stelt Contany.nl. Om het gat tussen de studie en het werkveld te dichten, richt het contentmarketingbureau de Contany Academy op. In een 4-weekse gratis cursus in Amsterdam worden ambitieuze (bijna-)afgestudeerden voorbereid op het bedrijfsleven.

Opposuits lanceert kindercollecties

18jul 201710:16
  • Online
  • 7776 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Commerce

nieuws Pakkenmerk OppoSuits lanceert op 18 juli twee nieuwe collecties: pakken voor jongetjes van 2 tot 8 jaar en pakken voor tienerjongens van 10 tot 16 jaar. De kleurrijke kinderpakken met opvallende prints zijn nieuwe varianten op de wereldwijd succesvolle heren- en vrouwenlijnen van het merk.

Heineken verslaat Grolsch als bierpartner in Arena

18jul 201700:27
  • Sponsoring
  • 8331 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • PartnershipMarketingMerkenVoetbalLeverancier

nieuws Heineken heeft eindelijk de Amsterdam Arena veroverd. Na ruim 20 jaar versloeg de Amsterdamse bierbrouwer zijn eeuwige rivaal Grolsch, dat een bod van Heineken niet kon evenaren. Vanaf augustus gaat Heineken bier schenken in het stadion, waar brouwers al jaren met elkaar over steggelen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business