KAO brengt mediabelangen Benelux onder bij Zigt

KAO brengt mediabelangen Benelux onder bij Zigt
  • Bureaus
  • 6 jan 2020 @ 13:46
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Mediabureau

KAO, het bedrijf achter Guhl, John Frieda, Biore en MegRhythm, heeft na een mediapitch besloten haar mediabelangen in de Benelux onder te brengen bij Zigt. Het bureau verzorgt per 1 januari 2020 de strategie, planning, inkoop en executie van alle campagnes in offline en online media.

KAO is een van oorsprong een Japanse fabrikant van o.a. schoonmaak-, verzorgings- en cosmeticaproducten en heeft als missie hoogwaardige beautyproducten te ontwikkelen die het leven van mensen mooier maakt. Vivianne van der Meer, Marketing Manager John Frieda, Guhl, Biore & MegRhythm Benelux: ‘Zigt is een pragmatische club mensen die met veel enthousiasme en passie voor media aan de slag zijn gegaan met onze mediaplannen. Wij kijken enorm uit naar deze nieuwe samenwerking.’

De Japanse fabrikant KAO kiest voor Zigt voor mediaexposure in Benelux

Marijnke van der Burgh, Media Consultant bij mediabureau ZIGT over de samenwerking: ‘Wij zijn erg blij met de komst van KAO in ons portfolio. Niet alleen vanwege de mooie merken zoals John Frieda en Guhl, maar vooral omdat we voor een divers aanbod van beautyproducten aan de slag mogen. Deze diversiteit vraagt om verschillende strategieën om de doelgroepen te bereiken met de juiste combinatie op on- en offline media. Een mooie uitdaging waar wij gelukkig al veel ervaring mee hebben.’

Foto: Guhl

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken