KAO brengt mediabelangen Benelux onder bij Zigt
- Bureaus
- 6 jan 2020 @ 13:46
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Mediabureau
- 6 jan 2020 @ 13:46
- Sjaak Hoogkamer
KAO, het bedrijf achter Guhl, John Frieda, Biore en MegRhythm, heeft na een mediapitch besloten haar mediabelangen in de Benelux onder te brengen bij Zigt. Het bureau verzorgt per 1 januari 2020 de strategie, planning, inkoop en executie van alle campagnes in offline en online media.
KAO is een van oorsprong een Japanse fabrikant van o.a. schoonmaak-, verzorgings- en cosmeticaproducten en heeft als missie hoogwaardige beautyproducten te ontwikkelen die het leven van mensen mooier maakt. Vivianne van der Meer, Marketing Manager John Frieda, Guhl, Biore & MegRhythm Benelux: ‘Zigt is een pragmatische club mensen die met veel enthousiasme en passie voor media aan de slag zijn gegaan met onze mediaplannen. Wij kijken enorm uit naar deze nieuwe samenwerking.’
De Japanse fabrikant KAO kiest voor Zigt voor mediaexposure in Benelux
Marijnke van der Burgh, Media Consultant bij mediabureau ZIGT over de samenwerking: ‘Wij zijn erg blij met de komst van KAO in ons portfolio. Niet alleen vanwege de mooie merken zoals John Frieda en Guhl, maar vooral omdat we voor een divers aanbod van beautyproducten aan de slag mogen. Deze diversiteit vraagt om verschillende strategieën om de doelgroepen te bereiken met de juiste combinatie op on- en offline media. Een mooie uitdaging waar wij gelukkig al veel ervaring mee hebben.’
Foto: Guhl
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing