Wouter van der Pauw

Wouter van der Pauw
Werkt bij: Brand New Telly Industries
Functie: creatief directeur, partner

Biografie Nederland produceert veel content: branded & non-branded, single media of crossmediaal, goed en minder goed. Wouter van der Pauw, creatief directeur en partner van Brand New Telly Industries ziet alles gebeuren, verbaast zich soms en schrijft het voor MarketingTribune van zich af. Wat maakt een (branded content) campagne succesvol en waar zitten de valkuilen?

Twitter: @wtvdp

Recente artikelen van Wouter van der Pauw

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken