NU.nl lanceert carrièreplatform NUwerk

17okt 201710:33
  • Media
  • 6501 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • WebsiteNieuwsmediaHR

nieuws Nieuwssite NU.nl introduceert op 23 oktober NUwerk, dé nieuwe vacaturesite. Het carrièreplatform heeft een groot banenaanbod en een ruime keuze in intermediairs. NUwerk is een samenwerking met bekende vacaturesites als Monsterboard, Randstad, Jobbird en Twiglers.

Fox Sports zoekt leukste voetbalkroeg van Nederland

17okt 201708:00
  • Sponsoring
  • 7293 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ContentTelevisieVoetbalActivatie

nieuws Per speelronde in de Eredivisie genieten gemiddeld 180.000 fans van live voetbal in een café met een officiële licentie van Fox Sports Zakelijk. Daarom start Fox Sports nu de zoektocht naar ‘De Leukste Voetbalkroeg van Nederland’. Vanaf 21 oktober kan het publiek stemmen op hun favoriete kroeg.

Heel Holland Bakt jurylid Robèrt van Beckhoven onthult Leffe bierbrood

17okt 201707:00
  • Food-en-retail
  • 4758 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodPortfolioMarketing

nieuws Vandaag onthult Heel Holland Bakt jurylid Robèrt van Beckhoven samen met Leffe het 'Leffe bierbrood'. Als basis voor het bierbrood gebruikt hij drie verschillende soorten Leffe abdijbier: Blond, Bruin en Tripel. Het brood komt daardoor in drie varianten: zacht en subtiel, kruidig en licht bitter, en bitter en zoet. Sjors van Drie, senior Brand Manager Leffe: 'We zijn ontzettend blij dat we deze samenwerking zijn aangegaan. Robert van Beckhoven is dé expert op het gebied van brood. Om als brouwer een bierbrood te lanceren, heb je een vakman nodig om het beste van twee werelden te combineren.'

Roosmarijn Reijmer (3FM) hoofd marketing bij Friendly Fire

17okt 201700:01
  • Media
  • 5653 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • RadioEntertainmentPersonaliaMuziek

nieuws 3FM-deejay Roosmarijn Reijmer versterkt vanaf januari 2018 concert- en event-organisator Friendly Fire. Ze gaat hier aan de slag als hoofd Marketing en Creatie. Friendly Fire organiseert onder meer het Best Kept Secret Festival, Tuckerville en een groot aantal concerten van zowel nationale als internationale artiesten.

PR-drama AkzoNobel rond ontslag zeiltopper Tienpont

16okt 201711:46
  • Sponsoring
  • 8380 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • SponsoringMerkenSportmarketing

nieuws Een sponsordrama voltrekt zich tijdens de Volvo Ocean Race. Of beter gezegd: nog voordat de belangrijkste zeilrace ter wereld van start is gegaan. Team AkzoNobel heeft vlak voor de proloog de befaamde schipper Simeon Tienpont ontslagen wegens contractbreuk, maar weigert dit nader toe te lichten. Tienpont ontkent. Deze PR-fail is uitermate schadelijk voor sponsor AkzoNobel.

FD stopt met 'kostbare' nieuwsbrief FD Bites

16okt 201711:30
  • Media
  • 7919 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DagbladuitgeversJournalistiekMediaZakelijkApps

nieuws Het Financieele Dagblad stopt binnen enkele weken met het versturen van de dagelijkse nieuwsbrief FD Bites. De nieuwsbrief kost de uitgever meer geld dan het oplevert. Het FD biedt inmiddels een betaalde app aan met een dagelijkse selectie van artikelen.

Forse interne kritiek op nieuwe programmering NPO

16okt 201711:01
  • Media
  • 4166 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaTelevisieRadio

nieuws De aangekondigde nieuwe programmering van de NPO heeft tot veel kritiek geleverd vanuit de aangesloten omroepen. Zo fulmineert AvroTros-directeur Eric van Stade dat er gesold wordt met de recent aangetrokken radio-dj Annemieke Schollaardt. NPO weerlegt de kritiek en zegt open te staan voor tegenvoorstellen.

[Column] Arthur Terpstra: Oorlog in de ochtend

13okt 201712:51
  • Media
  • 15801 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • RadioBereik

weblog De ochtendshow van een radiozender wordt over het algemeen beschouwd als het belangrijkste tijdvak van de dag. Het is niet alleen het moment dat er luisteraars ingeladen worden voor de rest van de dag, maar ook het moment op de dag waar de band met de luisteraar en de dj het meest intens is.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk