Management buy-out S&D Interactive Media
- Online
- 30 aug 2018 @ 11:11
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- Overname
- 30 aug 2018 @ 11:11
- Redactie MarketingTribune
Online marketing bureau S&D Interactive Media is na een management buy-out in handen gekomen van Pieter Borst (foto) en Tijmen van Duijvenvoorde. Met een jaaromzet van 2.5 miljoen euro is het een van de grotere, zelfstandige online marketing spelers in Nederland.
Borst en Tijmen van Duijvenvoorde waren al werkzaam in het bedrijf. Sinds de oprichting in 2006 groeit SDIM jaarlijks met 15 tot 30 procent. Inmiddels beheert het bedrijf een mediabudget van 130 miljoen euro voor klanten als Mollie, NRC, Linda, Wereld Natuur Fonds en het Haarlemse Jopenbier. Borst: ‘Toen de mogelijkheid ontstond om het bedrijf over te nemen, zagen Tijmen en ik een kans die we met beide handen moesten aangrijpen. Wij waarderen het enorm dat Jan ervoor heeft gekozen om het bedrijf niet in de verkoop te zetten, maar ons deze kans te gunnen. Klanttevredenheid en werknemerstevredenheid zijn twee centrale begrippen in de strategie van SDIM en deze buy-out is daar misschien wel het beste voorbeeld van. Het is dan ook niet meer dan vanzelfsprekend dat we deze strategie voort blijven zetten en zo de kwaliteit en continuïteit van het bedrijf voor onze 35 collega’s en klanten waarborgen.’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Speciaal staatslot voor huisdieren:... 23-12-2024
- [branded content] Belangrijke online... 18-12-2024
- Gen Z en Millennials verkiezen de... 12-12-2024
- Onderzoek Visa: 31% online shoppers... 26-11-2024