Drogisterijketen Etos is met negen producten en productlijnen in de prijzen gevallen bij de Gekozen Huismerk van het Jaar-verkiezing en de Product van het Jaar-verkiezing. Bij beide verkiezingen bepaalt de consument welke producten zich ‘de beste’ mogen noemen.
'Bij Etos willen we je goed voelen en er goed uitzien bereikbaar maken voor iedereen. Het is goed om te zien dat consumenten dit voelen en waarderen,' zegt Lynne van Gessel, Commercieel Directeur bij Etos. 'Dat we met negen producten in de prijzen zijn gevallen, vind ik een erkenning voor alles dat onze drogisterij heeft te bieden.'
De 'Beste Product van het Jaar'-verkiezing is de grootste in zijn soort in Nederland. In de categorie 'Babyverzorging' vielen de Baby Lotion Doekjes Sensitive Plasticvrij en in 'Gezichtsverzorging en Schoonheidsproducten' de Etos 24h Hydra Moisturizing Day Cream SPF 30 en de Etos Fixing Spray in de prijzen.
Bij de 'Gekozen Huismerkproduct van het Jaar'-verkiezing vielen onder andere de nieuwe billendoekjes en de Babyvoeding Geit en Extra Care in de prijzen. Consumenten spraken ook hun waardering uit voor nieuwkomers in het assortiment, zoals de hervulbare Douchegels en de vernieuwde Q10 gezichtverzorging en het intiem-assortiment, met condooms en glijmiddel.
|
|
|
|
|