SAN breidt ABC jury uit
- Algemeen
- 20 dec 2024 @ 09:29
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 dec 2024 @ 09:29
- Kel Koenen
Het bestuur van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) heeft de samenstelling van de ABC jury uitgebreid met vier nieuwe leden: Guda van Noort (UvA), Marc Oosterhout (Eastwood), Andy Santegoeds (Metrixlab) en Bas Vlugt (Marketing Report).
Daarnaast nemen Els Dijkhuizen (Heineken) en Charlotte Zelders (bvA) namens de bvA zitting in de jury, als opvolgers van Erik van Engelen (DDB) en Nicole Freid (HAK). Marieke Jansen-Rentmeester, voorzitter van de SAN, benadrukt het belang van de uitbreiding. ‘Door de jury uit te breiden met een breder palet aan experts, kunnen we ons juryproces verder optimaliseren. Het winnen van een ABC Accent betekent veel voor organisaties en hun medewerkers. Met deze versterking zetten we een nieuwe stap richting een nog zorgvuldiger en objectiever juryproces.
De SAN ABC jury reikt jaarlijks de Accenten uit voor ‘Adverteerder van het Jaar’, ‘Bureau van het Jaar’ en het ‘Consistent Accent’ voor merken die minimaal drie jaar een consistente marktpositionering hebben getoond.
Volledige samenstelling ABC jury 2024:
Onafhankelijke voorzitter: Barbera Wolfensberger (Ministerie van OCW)
Hoofdredacteuren vakmedia: Nicolette Hulsebos (FONK), Kel Koenen (MarketingTribune), Susanne van Nierop (Adformatie), Bas Vlugt (Marketing Report)
bvA-bestuur: Els Dijkhuizen (Heineken), Charlotte Zelders (bvA)
Externe deskundigen: Guda van Noort (UvA), Marc Oosterhout (Eastwood), Andy Santegoeds (Metrixlab), Paul Stamsnijder (De reputatiegroep), Julian Stevense (Brandgurus/Nyenrode)
SAN-bestuur: Marieke Jansen-Rentmeester (FrieslandCampina), Michael Blankert (Just Eat Takeaway), Mariëlle Rooswinkel (Aldi), Joost Vossen (Elsevier).
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- KPN's 'Piece of me'-case wint Grand Euro Effie
- Marjolein Montijn-Groenendijk nieuw bestuurslid PvKO
- [column] 'Blokker is het perfecte voorbeeld van hoe het niet...
- De marketingtransfers van week 50, 2024
- Onderzoek: CEO verwacht dat AI steeds meer banen gaat vervangen
- JONGERENICONEN 2025 - POV: 'Geef me de ruimte'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events