FD Mediagroep kiest Tomorrowmen als partner digitale marketing
- Bureaus
- 11 apr 2023 @ 13:07
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 11 apr 2023 @ 13:07
- Michiel van Zaane
FD Mediagroep kiest na een pitch traject voor bureauTomorrowmen als nieuwe digitale marketing partner. FDMG, onder andere Het Financieele Dagblad, BNR Nieuwsradio en Listn in haar portefeuille, kiest voor de agency om samen de strategie voor haar digitale kanalen vorm te geven.
Het Groningse bureau gaat voor alle merken binnen FDMG full-funnel aan de slag met SEA, social campagnes, programmatic-advertising en de synergie tussen deze kanalen. Emin Welibekov van FD Mediagroep zegt veel vertrouwen te hebben in Tomorrowmen. ‘Ze hebben duidelijk goede specialisten werken, die ons wisten te overtuigen. We hebben veel vertrouwen dat de proactiviteit en werkcultuur van Tomorrowmen tot een vruchtbare samenwerking gaat leiden. Ze positioneren zich met een mentaliteit ‘Kan niet bestaat niet’ en dat spreekt ons heel erg aan. Het team is open, energiek en meedenkend. De innovatieve kijk op de toepassing van tech en data maakte tijdens de pitch een positieve indruk op ons. Een mooie basis om samen onze online impact verder uit te bouwen.’
Ook Tomorrowmen is enthousiast over de samenwerking. De snelgroeiende agency noemt FD Mediagroep een speciale en betekenisvolle klant, niet in de laatste plaats vanwege haar rol in het medialandschap. Account Director Max Straatsma: ‘FDMG is de absolute marktleider in business media, met merken die een toonaangevend imago hebben opgebouwd. Het is aan ons om al die merken los van elkaar te laten floreren en hier tegelijkertijd slimme, crossmediale koppelingen tussen te leggen. Daar liggen enorm veel kansen, wij zijn er trots op dat we FDMG daar na een uitgebreid pitchtraject van hebben overtuigd. Het bewijst dat onze holistische aanpak werkt en gewaardeerd wordt.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] In alle eerlijkheid...
- [interview] ADCN herontdekt kracht van print met bijzonder...
- ASN neemt afscheid van Selmore (en de fabeldieren)
- Likeability-onderzoek Dentsu naar retail-kerstcommercials
- John Meulemans partner bij Hibou Contenture
- Drie bureaus bundelen krachten: Junction, Tussendoor en Vorm 2
Laatste Nieuws
- Kerst 2024: Doe als Deutsche Telekom24-12-2024
- Drie bureaus bundelen krachten:... 24-12-2024
- ASN neemt afscheid van Selmore (en... 23-12-2024
- [interview] ADCN herontdekt kracht... 20-12-2024
- John Meulemans partner bij Hibou... 19-12-2024
- Abovo Maxlead neemt DASE Analytics... 19-12-2024