Biografie Laura van Stralen is marketing en communicatie medewerker bij Sizo, een marketing intelligence bedrijf. Sizo heeft de complete Nederlandse zakelijke markt in beeld gebracht. Op basis van deze informatie optimaliseert Sizo de marktbewerking van B2B organisaties met als doel 1 op 1 conversie, door 1 op 1 communicatie.
Laura van Stralen
Hypertargeting: buzzwoord of goudmijn?
Hypertargeting, een term dat we steeds vaker voorbij zien komen als één van de sleutelwoorden voor succesvolle marketing. En dat is niet zo gek. Hypertargeting is het communiceren met een zeer specifieke doelgroep rondom een geheel op deze doelgroep afgestemde boodschap via diverse kanalen.
7 Tips voor de Digital B2B-Marketeer om 1 op 1 te communiceren
Het genereren van leads wordt steeds uitdagender. Dat geldt voor zowel B2B als B2C, profit als non-profit. De trend is dat we steeds hoger in de funnel leads verzamelen en deze nurturen totdat deze geschikt zijn voor sales. Voor het nurturen van deze leads wordt voornamelijk ingezet op online mogelijkheden.
5 trends en uitdagingen voor de B2B-marketeer in 2018
Nog een maand en dan zit 2017 er alweer op. En wat is het jaar voorbij gevlogen! Het was een jaar waarin de marketingactiviteiten van veel B2B organisaties zich ontwikkelden naar een steeds professionelere en gerichtere klantbenadering. Het was vooral ook een jaar waarin B2B marketing zeer belangrijk is gebleken. Zo is er het afgelopen jaar nog veel meer content ontwikkeld dan in 2016 en is marketing automation steeds meer ingeburgerd als basistool voor online marketing strategieën.
Wat kan het bedrijfsleven leren van de sportwereld?
Sport verbroedert, sport verbindt, sport is mondiaal, sport is heel erg groot, sport is voor data analyse de business case richting de toekomst.
- AlgemeenNieuws JONGERENICONEN 2025 - POV: 'Geef me...Nieuws SAN breidt ABC jury uitNieuws Vierdaagse Nijmegen blijft nationale...Weblog [column] 'Blokker is het perfecte...Nieuws Onderzoek: CEO verwacht dat AI...Nieuws KPN's 'Piece of me'-case wint Grand...
- B2BNieuws ‘What Matters 2025’-trendrapport:...Nieuws De marketingtransfers van week 50,...Nieuws Nederlandse missie SXSW 2025:...Nieuws AI-trends 2025: de AI-generatie en...Nieuws Brancheverenigingen: marketinggids...Weblog [column] LinkedIn biedt als...
- BureausNieuws [interview] ADCN herontdekt kracht...Weblog [column] In alle eerlijkheid...Nieuws John Meulemans partner bij Hibou...Nieuws Abovo Maxlead neemt DASE Analytics...Nieuws Retailmediarevolutie: De hype voorbijWeblog [column] Creativiteit heeft geen...
- ContentmarketingNieuws Nieuwe vuurwerkcampagne...Weblog [column] Nu ook al in de advent...Nieuws Interview: Van saaie snijboon tot...Nieuws Interview: 'Jongeren willen geen...Nieuws Interview: Hema verovert TikTok met...Weblog [column] De klantreis: jeuk- of...
- DesignNieuws Fernhout over iconische fotografie Nieuws Jaguar toont lef met komst Type 00Nieuws ASML en Van Gogh Museum verlengen...Nieuws ADCN Awards 2024 open voor inzendingenWeblog [column] Jaguar: De dood of de...Nieuws PostNL lanceert decemberzegels met...
- Food en RetailNieuws [onderzoek] 'Tien procent meer vraag...Nieuws Mora mikt op feestdagen met...Nieuws Foodmerken Unox en Zwan verkocht aan...Nieuws Unilever verkoopt merk Conimex aan...Weblog [column] foodexpert Elody de Vries:...Nieuws Joyce Bierman (AH) over foodtrends...
- MediaNieuws Peter Contant ontvangt LOF d’Or...Nieuws Magna: Digitale media blijven de...Nieuws AMMA Awards 2025: tijdloos sterk...Nieuws Mediahuis: lancering Mediahuis RaaktNieuws Artsen zonder Grenzen:...Nieuws Samen kijken versterkt impact van...
- Online MarketingWeblog [column] The power of women in...Nieuws [branded content] Belangrijke online...Nieuws Gen Z en Millennials verkiezen de...Weblog [column] SearchGPT: de nieuwe...Nieuws Onderzoek Visa: 31% online shoppers...Nieuws Waarom de huidige...
- SponsoringNieuws RTL partner SAIL 2025Nieuws KPN is wederom hoofdsponsor van SAIL Nieuws Line-up Vrienden van Amstel is bekendNieuws Picnic titelpartner van wielerploeg...Nieuws Energiedirect en PSV brengen negende...Nieuws Eredivisie wordt VriendenLoterij...
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- AI-trends 2025: de AI-generatie en AI-agents komen er aan
- Brancheverenigingen: marketinggids Responsible AI
- [column] LinkedIn biedt als netwerkplatform meer kansen dan...
- Nederlandse missie SXSW 2025: Immersive Dreams & Nightmares
- De marketingtransfers van week 50, 2024
- ‘What Matters 2025’-trendrapport: Fulfillment Rewired
MarketingTribune | Vacatures
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:
Laatste Nieuws
- ‘What Matters 2025’-trendrapport:... 20-12-2024
- De marketingtransfers van week 50,... 20-12-2024
- Nederlandse missie SXSW 2025:... 17-12-2024
- AI-trends 2025: de AI-generatie en... 13-12-2024
- Brancheverenigingen: marketinggids... 12-12-2024
- DDMA viert jubileum, Janssen... 29-11-2024