[NMD21] Verdaat: ‘Online opvallen in de massa; hoe doe je dat nou?’
- B2b
- 6 aug 2021 @ 15:00
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - EvenementNima Marketing DayKennissessie
- 6 aug 2021 @ 15:00
- Ryan Baij
Op 9 september 2021 vindt in DeFabrique te Utrecht de Nima Marketing Day 2021 plaats. Helma Verdaat, Manager Sales en Marketing van Sidekix verzorgt een workshop op die dag. Een korte kennismaking.
Helma heeft een commerciële- en bedrijfskundige vooropleiding. Aandacht voor ieders persoonlijke ontwikkeling en omgaan met continue veranderend klantgedrag en bijsturen van de customer journey staat centraal in haar carrière. Met leidinggevende rollen bij organisaties als de Rabobank Nederland, RDC inMotiv (software in de automotive sector), het nieuwe Amphia ziekenhuis en sinds enkele jaren bij Sidekix.
Wat is jouw persoonlijke motivatie om te spreken tijdens Nima Marketing Day?
Tijdens een workshop is er veel interactie en daardoor maak je vanuit de inhoud makkelijk contact met anderen. Mooi om zo het gesprek te openen met collega-marketeers over ons vak.
Wat is je in termen van marketing de eerste maanden van 2021 het meest opgevallen?
Door de Coronaperikelen zie je het gebruik van het onlinekanaal door de eindconsument enorm toenemen. Het verschil kunnen maken als bedrijf, vraagt om extra marketing aandacht, de juiste inzet en uitvoering. Bricks naast Clicks inrichten en online opvallen in de massa hoe doe je dat nou?
Heeft corona (jouw) marketing veranderd?
Marketing is een manier om ook online je merk, product en klantcontact persoonlijk en je online winkel aantrekkelijker te maken. Maar of daarmee de marketing wezenlijk is veranderd betwijfel ik, eerder is er sprake van met een andere blik naar de materie kijken.
Wat vind je het goede aan een samenkomst als NMD?
NMD is de ontmoetingsplek om ervaringen te delen en tips & tricks uit te wisselen. Je gaat na zo’n dag altijd naar huis met nieuwe energie en ideeën voor je eigen marketingplannen.
Kun je een tipje van de sluier lichten waarover jouw NMD-verhaal gaat?
Hoe maak je creatieve campagnes nog succesvoller? The devil is in the details als het gaat om succesvolle campagnes. Het echte zakelijke succes zit ‘m juist in de uitvoering..
Wat hoop je dat bezoekers van jouw sessie meenemen naar huis?
Met de workshop willen we aanzetten tot meer oog krijgen voor het belang van details in de uitvoering van een campagne.
Maak ook kennis met andere sprekers van Nima Marketing Day 2021:
Henk-Jan ter Brugge en Joost van Dun van Philips
Cas Biesta van Ajax
Rajiv Laigsingh van Bringly
Pieter Kopmels van DSM
Mart Vonk namens Vandebron
Nicole Freid van HAK
Ada Antonides en Karen Pasman van Van Wijnen
Wing Cheung van Synerflow
Fedor Vriezen en Michiel Sala van de populaire app Ommetje
Jeramiah Albinus van Fonq
Marcel van der Heijden van Karma Kebab
Antoinette Alma en Nick Nijhuis namens Windesheim
Keynote Thomas Barta
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- AI-trends 2025: de AI-generatie en AI-agents komen er aan
- Brancheverenigingen: marketinggids Responsible AI
- De marketingtransfers van week 50, 2024
- ‘What Matters 2025’-trendrapport: Fulfillment Rewired
- [column] LinkedIn biedt als netwerkplatform meer kansen dan...
- Nederlandse missie SXSW 2025: Immersive Dreams & Nightmares
Laatste Nieuws
- ‘What Matters 2025’-trendrapport:... 20-12-2024
- De marketingtransfers van week 50,... 20-12-2024
- Nederlandse missie SXSW 2025:... 17-12-2024
- AI-trends 2025: de AI-generatie en... 13-12-2024
- Brancheverenigingen: marketinggids... 12-12-2024
- DDMA viert jubileum, Janssen... 29-11-2024