Biografie Robbert Zantinge is directeur van ZB Communicatie & Media. Hij werkt voor onder meer ANWB, RadboudUMC, PGGM en T-Mobile. Ons werk wordt gewaardeerd en wint regelmatig prijzen.
Dit is Robbert op Twitter.
Biografie Robbert Zantinge is directeur van ZB Communicatie & Media. Hij werkt voor onder meer ANWB, RadboudUMC, PGGM en T-Mobile. Ons werk wordt gewaardeerd en wint regelmatig prijzen.
Dit is Robbert op Twitter.
De beste Nederlandse contentmarketingcases van 2015. Robbert Zantinge, directeur van contentmarketingbureau ZB, zet ze elk jaar op een rij. In Deel 1 las je al eerder over cases van onder andere Campari, Burgers Zoo en Coolblue. In deel 2 opnieuw inspirerende voorbeelden van onder meer WeTransfer, Nutricia en Ikea.
Was 2015 een goed contentmarketing jaar? Robbert Zantinge, directeur van contentmarketingbureau ZB, zet de opvallendste cases van het afgelopen jaar op een rij. Samen vormen ze de ‘Nederlandse Contentmarketing Top-19’, één van de best gelezen blogs op MarketingTribune. Het concept: negentien topcollega’s nomineren negentien topcases van eigen bodem. Dit is deel 1, met de eerste negen cases.
Topcollega’s uit het vak die hun favoriete contentmarketingcase nomineren. Dat is ‘De Nederlandse Contentmarketing top-19.’ Robbert Zantinge, directeur van ZB, regelt het en zet elk jaar de meest inspirerende voorbeelden op een rij. Dit is deel 2 van 2014 met onder meer Unilever, Het Concertgebouw, Dorito’s en het Korps Mariniers.
Wat zijn de beste contentmarketing voorbeelden van 2014? Robbert Zantinge, directeur van ZB, vroeg het aan topcollega's en verzamelde 19 fantastische cases. Dit is deel 1 van de Nederlandse Contentmarketing top-19 met cases van onder andere KLM en Coolblue, maar ook de gemeente Amsterdam en Alfredo Gonzales!
Okay vakgenoten, we doen even een ‘Jan Muldertje’. Dit is de officiële ‘Ergernis Top 5’ van de Nederlandse contentmarketing...
Vind je de #ALS Ice Bucket Challenge nog leuk? Het lijkt niet uit te maken. Het succes is niet te stoppen. Robbert Zantinge, directeur van ZB Communicatie & Media, geeft vijf redenen voor het succes.
Robbert Zantinge (directeur van ZB Communicatie & Media) is al jaren ongegeneerd fan van Lee Towers. Met droge ogen noemt hij Lee Towers ‘een voorbeeld voor iedereen die in de marketing en communicatie werkt’. De kern van zijn betoog: het MERK Lee Towers is de MENS Lee Towers. Een blog over kapper Karel, natte ogen en blauwe brillenglazen.
De Groningse PvdA-wethouder Dig Istha was ooit de communicatiebaas van KLM. Van hem leerde ik dat je nooit zomaar oproepjes en puzzels uit je magazineformule moet verwijderen. Istha’s gelijk is een succesvol Brabants tijdschrift, mét een puzzel én een 91-jarig covermodel…
Een pensioenfonds dat een Grand Prix wint? Ja dus. Over Katja Schuurman, hersenonderzoek en een zeer effectieve formule.
Wat zijn de beste Nederlandse contentmarketing cases van 2013? In Deel 1 las je al negen fantastische voorbeelden. Nu nog eens tien supercases van onder meer Winston Gerschtanowitz (Talpa), digital expert Michiel Buitelaar en Natascha van Roode (KLM). Dit is de Nederlandse Contentmarketing Top 19... deel 2!
Wat zijn de beste Nederlandse contentmarketingcases van 2013? Lees en bekijk de fantastische voorbeelden van onder meer KLM, het Rijksmuseum en Tenue de Nîmes. Ze worden voorgedragen door topmensen van onder meer KPN, Philips en gespecialiseerde bureaus. Hieronder de eerste negen. Binnenkort deel 2 met nog eens tien cases.
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox: