[column] Met dit soort schrijvers is contentmarketing ten dode opgeschreven
- Content
- 19 jul 2019 @ 09:20
- Link
-
Sak van den Boom
adviseur, expert contentmarketing
zelfstandig ondernemer - WebsiteEffectContentMakers
- 19 jul 2019 @ 09:20
- Sak van den Boom
Een middagje grazen in mijn e-mailbox leverde deze open deuren op, de eerste zinnen van relevante berichten volgens de auteurs. Zo’n eerste zin moet een stomp in je maag zijn, een klap tussen je ogen.
Je wordt wakker geschud, gaat recht zitten van verbazing omdat je geïnteresseerd bent in wat komen gaat. Maar met de dooddoeners waarmee de meeste verhalen beginnen, wordt de deur dichtgegooid. Met dit soort kwaliteit is contentmarketing ten dode opgeschreven.
Klanten willen meer beleving. En goede producten en diensten zijn een commodity. Daarmee onderscheid je je niet meer als bedrijf. (bron)
De klant- en de medewerkerbeleving vormen momenteel twee van de drijvende krachten van bedrijven. (bron)
Medewerkers spelen een cruciale rol in het veranderproces naar een meer klantgerichte organisatie. (bron)
Online marketing biedt veel kansen en mogelijkheden. (bron)
Als tekstschrijver heb je gevoel voor taal en communicatie, maar daarmee ben je er nog niet. Want wat maakt het verschil tussen aardige en geweldige content? (bron)
Klanten trekken doet een ondernemer door middel van goede online marketing. (bron)
Zakendoen in het buitenland biedt bedrijven tal van kansen en mogelijkheden. (bron)
Ongeacht het geleverde product of de aangeboden dienst, vrijwel elk bedrijf krijgt te maken met zaken als financiële administratie, klantencontact, marketing en sales, interne communicatie en planning. (bron)
Met de komst van internet is er een hele wereld aan nieuwe marketing mogelijkheden open gegaan. (bron)
Kopen en verkopen zijn altijd al sociale activiteiten geweest. Voordat de vele schermen met Facebook, Twitter en al het andere onlinegebeuren ons leven overnamen, vroegen mensen elkaar om aankoopadvies. (bron)
Als bedrijf wil je zoveel mogelijk mensen bekend maken met je dienst of product. Hoe groter het aantal volgers, des te stabieler zal de toestroom aan betalende klanten zijn. (bron)
Een geïntegreerde martech stack en het ontwikkelen en distribueren van hyperrelevante content zijn de twee belangrijkste succesfactoren voor een moderne retailmarketing-strategie. (bron)
Generatie Z (leeftijd 16-24 jaar), de generatie die de toekomst gaat vormgeven, wordt volwassen en is bezig de wereld te ontdekken. (bron)
Het beeld van de mens als een volstrekt economisch wezen – de homo economicus – gericht op de bevrediging van zijn behoeften op efficiënte en rationele wijze is volledig achterhaald. (bron)
Sales en marketing in een B2B-omgeving kunnen vaak beter worden geïntegreerd dan nu het geval is. (bron)
Als je een bedrijf hebt, is social media één van de beste manieren om je producten of diensten onder de aandacht te brengen. (bron)
Heb je een website, dan wil je deze natuurlijk wel graag zichtbaar hebben in de zoekmachines. (bron)
Moz, SEMrush en Ahrefs zijn de 3 grote SEO-tools die ik in dit artikel review. Hierbij check ik met name de backlink-data. Daarnaast zijn keyword-data en innovatieve keyword-tools interessant.(bron)
Onderzoek van x, verbonden aan Erasmus Universiteit, wijst uit dat Nederlanders zich bij de keuze voor een bepaalde serie of film vooral laten leiden door aanbevelingen van vrienden of kennissen, trailers, categorieën of genres van een videodienst. (bron)
Elke marketeer en communicatiespecialist weet dat video niet meer weg te denken is uit de middelenmix.(bron)
Het realiseren van de belofte die schuilgaat achter de digitale transformatie vereist vanzelfsprekend een krachtige technologie.(bron)
Je kiest wat je wil eten als lunch, welke kleren je wil dragen en misschien zelfs waar je de volgende keer op vakantie wil gaan.(bron)
Iedere weldenkende marketeer richt zich in zijn werkzaamheden op de verdere verbetering van de klantbeleving. En dat is volkomen terecht. (bron)
-
Sak van den Boom
- Werkt bij: zelfstandig ondernemer
- Functie: adviseur, expert contentmarketing
- Website:https://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- tekst
- content
- contentmarketing
- content
- contentmarketing
- schrijver
- website
- weblog sak van den boom
- taal
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Opblaasbare bioscoop Cinekid maakt rondreis door Nederland
- 'Brabant herinnert' staat stil bij 80 jaar vrijheid en...
- Campagne BrightPensioen wijst consumenten op invloed...
- Qualifio marketingkalender 2025: jouw gids voor alle...
- Niet in mijn stad actie tegen haat gaat viraal
- [column] De groten kunnen nog veel leren van de kleintjes
Laatste Nieuws
- Niet in mijn stad actie tegen haat... 21-11-2024
- Kidiyo lanceert Kickstarter-campagne... 20-11-2024
- Qualifio marketingkalender 2025:... 18-11-2024
- 'Brabant herinnert' staat stil bij... 14-11-2024
- Opblaasbare bioscoop Cinekid maakt... 14-11-2024
- Hema Merk van het Jaar tijdens... 12-11-2024