Dagblad Trouw lanceert campagne
- Media
- 10 jul 2019 @ 10:40
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- JournalistiekStorytelling
- 10 jul 2019 @ 10:40
- Redactie MarketingTribune
Trouw is een campagne gestart in de vorm van drie online mini-documentaires. Het dagblad wil daarmee de boodschap afgeven dat Trouw er is voor iedereen met idealen. De pijlers duurzaamheid en natuur, filosofie en zingeving vormen de basis van de video’s.
Trouw verbindt in de mini-documentairereeks de idealen van de mens aan hun journalistieke DNA en laat zien waarom het dagblad voor iedereen met idealen is. De video’s worden op de website en in de krant ondersteund met verdiepende achtergrondverhalen van journalisten Emiel Hakkenes, Petra Vissers en Peter Henk Steenuis.
De campagne sluit aan bij de nieuwe digitale vormgeving van Trouw, die afgelopen week live is gegaan. Drie nieuwe platforms zijn geïntroduceerd: een nieuwe website, een nieuwe mobiele app, en een nieuwe digitale editie: een interactieve versie van de krant exclusief voor de tablet.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Peter Contant ontvangt LOF d’Or Oeuvreprijs 2024
- AMMA Awards 2025: tijdloos sterk werk in de spotlight
- Magna: Digitale media blijven de drijvende kracht achter groei
- [column] Toekomst tijdschriften glanst als nooit tevoren
- Hanneke Berghoef (Bruna): 'Nichetitels hebben het minder...
- Nieuwe Raad van Toezicht Stichting Media Campus
Laatste Nieuws
- Nieuwe Raad van Toezicht Stichting... 24-12-2024
- Hanneke Berghoef (Bruna):... 23-12-2024
- Peter Contant ontvangt LOF d’Or... 19-12-2024
- Magna: Digitale media blijven de... 17-12-2024
- AMMA Awards 2025: tijdloos sterk... 12-12-2024
- Mediahuis: lancering Mediahuis Raakt10-12-2024