Dagblad Trouw lanceert campagne

  • Media
  • 10 jul 2019 @ 10:40
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • JournalistiekStorytelling

Trouw is een campagne gestart in de vorm van drie online mini-documentaires. Het dagblad wil daarmee de boodschap afgeven dat Trouw er is voor iedereen met idealen. De pijlers duurzaamheid en natuur, filosofie en zingeving vormen de basis van de video’s.

Trouw verbindt in de mini-documentairereeks de idealen van de mens aan hun journalistieke DNA en laat zien waarom het dagblad voor iedereen met idealen is. De video’s worden op de website en in de krant ondersteund met verdiepende achtergrondverhalen van journalisten Emiel Hakkenes, Petra Vissers en Peter Henk Steenuis.

De campagne sluit aan bij de nieuwe digitale vormgeving van Trouw, die afgelopen week live is gegaan. Drie nieuwe platforms zijn geïntroduceerd: een nieuwe website, een nieuwe mobiele app, en een nieuwe digitale editie: een interactieve versie van de krant exclusief voor de tablet.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken