Jeroen van IJzendoorn

Jeroen van IJzendoorn
Werkt bij: Factor Tachtig
Functie: Merkmaker

Biografie Ik wist al snel dat in de connected economy de marketingcommunicatie een compleet nieuw gezicht zou krijgen. Vanuit dat besef houd ik me bezig met merken maken en strategie.

Ik ga op zoek naar de ziel van een merk. Het bepalen van de brand basics en vanuit daar verder bouwen aan het merk, is voor mij, een logisch vervolg. Via online strategie, concept en realisatie bouwt Factor Tachtig aan merken.

Twitter: @iktweet_ikbesta
LinkedIn

Recente artikelen van Jeroen van IJzendoorn

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken