Kees van der Spek killt de smaak van Stëlz
- Online
- 21 nov 2024 @ 08:10
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 nov 2024 @ 08:10
- Michiel van Zaane
In navolging van de campagne ‘Stuur je Smaak’ lanceert producent van hard selzer Stëltz een nieuwe campagne: ‘Kill de Smaak’ met Kees van der Spek in de hoofdrol. Het publiek kan kiezen welke smaak verdwijnt om plaats te maken voor een nieuwe smaak.
Kees van der Soek, onder meer bekend van het tv-programma “Oplichters Aangepakt”, is het gezicht van de interactieve campagne. Stëlz stelt dat het na het toevoegen van verschillende smaken aan het assortiment het nu tijd is om plaats te maken voor toekomstige innovaties. Fans bepalen welke smaak moet wijken en welke mogen blijven. Dat hoeft niet voor niets: de winnaar krijgt de hoofdprijs van 5.000 euro.
De campagne bestaat uit drie fasen:
Fase 1: Aankondiging – Stëlz roept haar community op om via Instagram hun minst en meest favoriete smaak te kiezen met een DM. Kees van der Spek trapt de actie af met een video waarin hij drie smaken ‘killt’. De video wordt breed gedeeld via het Stëlz-kanaal en de boodschap door influencers, zodat fans kunnen stemmen én kans maken op een prijs van 5000 euro..
Fase 2: Activisme voor de smaak – Vier smaakambassadeurs krijgen ieder hun eigen smaak om te verdedigen en gaan op creatieve en ludieke wijze campagne voeren. Van stemmen verzamelen tot bungeejumpen. De ambassadeurs zetten alles op alles om hun smaak te redden.
Fase 3: De Verliezer – De community bepaalt welke smaak verdwijnt en de meeste stemmen zullen gelden. In de langgevreesde video onthult Kees de verliezende smaak. Daarna wordt op passende wijze afscheid van de gevallen smaak genomen. Tipje van de sluier: de dresscode is zwart.
De campagne ‘Kill de Smaak’ loopt van 20 november 2024 tot en met 4 december 2024.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Kees van der Spek killt de smaak van Stëlz
- Google: Gemini Live spreekt nu vloeiend Nederlands
- [column] SearchGPT: de nieuwe zoekervaring die alles verandert...
- Stiva ontwerpt alcoholtest voor influencers
- Waarom de huidige pay-or-okay-modellen in strijd zijn met de AVG
- Onderzoek Visa: 31% online shoppers slachtoffer fraude
Laatste Nieuws
- Onderzoek Visa: 31% online shoppers... 26-11-2024
- Waarom de huidige... 25-11-2024
- Onderzoek door Warc en TikTok:... 25-11-2024
- Google: Gemini Live spreekt nu... 21-11-2024
- Kees van der Spek killt de smaak van... 21-11-2024
- Stiva ontwerpt alcoholtest voor... 21-11-2024