PostNL introduceert digitale postbus met postduiven

  • Online
  • 3 jun 2014 @ 15:10
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenserviceWebsite

Hoe vertel je dat er nu een eenvoudigere manier is om post te versturen? Dat doe je volgens PostNL door er de oudste ‘postbode’ voor uit de til te halen: de duif. Dus liet PostNL deze week in Den Haag vanuit een brievenbus duiven los, precies op het moment dat een brief werd gepost. Met een interactieve brievenbus werden postverstuurders verrast én gewezen op ‘Klik & Verzend’.

Net zoals de post niet meer door postduiven wordt bezorgd, hoef je met ‘Klik & Verzend’ zelf niet meer met post naar de brievenbus. De nieuwe manier van post versturen gaat online, zonder printers, postzegels en een wandeling naar de brievenbus. Wie post wil versturen kan een PDF of Word bestand online aanleveren bij PostNL. Zij printen het document vervolgens, doen er een envelop omheen en regelen de bezorging de volgende dag. De kosten zijn 1,16 euro per document. Op de site staat het hele proces uitgelegd.



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken