Techsite Want versterkt zich met Apple-platform One More Thing

Techsite Want versterkt zich met Apple-platform One More Thing
  • Online
  • 31 aug 2023 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MediastrategieWebsiteStorytelling

Mediahuis Nederland breidt vanaf 1 september 2023 techwebsite 'Want' uit met Apple-platform One More Thing. De techsite die zich nu al richt op innovatie, gadgets en wetenschap, biedt voortaan ook snelle en complete berichtgeving over de producten van Apple.

Hierdoor wordt 'Want' een nog completere en sterkere techwebsite.  

One More Thing is sinds 2001 één van de meest toonaangevende website op Applegebied. Applefans kunnen hier al jarenlang terecht voor de recensies over de nieuwste producten, tips voor de beste apps en alles over je iPhone, Mac of Apple Watch. De Apple-liefhebbers van One More Thing kunnen nu terecht op de Apple-pagina van Want. 

Techplatform Want profileert zich al sinds jaar en dag als hét platform voor liefhebbers van alles rondom wetenschap, tech en popcultuur. Met tijdloze verhalen, reviews, uitgebreide video's en een eigen podcast, Freakin’ Nerds, komt de lezer, kijker én luisteraar niets tekort. 

Testen in Cupertino 
Door het combineren van Want en One More Thing biedt Want de lezers nu een groot en compleet platform op het gebied van technologie, popcultuur en wetenschap. Dat Apple al de interesse had van de Want-redactie, blijkt wel uit de review van de langverwachte Vision Pro, die hoofdredacteur Mark Hofman mocht testen tijdens de lancering in Cupertino. Ook volgt de redactie uiteraard weer het grote Apple-event in september 2023.  

'Dat One More Thing en Want samengaan, betekent het begin van een nieuw tijdperk, waar we erg enthousiast over zijn', zegt Mark Hofman. 'Deze fusie maakt de identiteit van Want compleet. We kunnen nu de verhalen van Apple en andere bedrijven blijven vertellen en unieke content blijven maken. Met One More Thing als versterking en een gloednieuwe website tillen we Want naar een hoger niveau. We willen hiermee vooroplopen op het gebied van dagelijkse tech-ontwikkelingen.'

900.000 techliefhebbers 
Adverteren op Want is naar eigen zeggen relevant voor ieder merk dat de zichtbaarheid wil vergroten onder techliefhebbers. 'Met Want bereik je op dit moment zo'n 900.000 techliefhebbers per maand. De bezoekers van Want hebben naast interesse in tech ook interesse in onder meer auto's, motoren, klussen, wetenschap, techniek, sport, beleggen en sparen.' Kijk voor meer info op Want.
(PvWK)

Over Mediahuis  
'Mediahuis is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven met sterke merken als De Telegraaf, Vrouw Privé, Autovisie; regionale dagbladen (Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, IJmuider Courant en De Gooi- en Eemlander) en digitale merken Dumpert, Metro, Manners, NSMBL, Famme, Bedrock, WANT, Culy, J/M Ouders, Beautify, Jaap, GroupDeal en Speurders. Mediahuis gelooft in onafhankelijke journalistiek en sterke en relevante media. De relatie met de klant staat centraal bij iedere strategische keuze. Voor adverteerders is Mediahuis een creatief en strategisch partner; met totaaloplossingen waarbij strategie, creatie, data en bereik worden gecombineerd.'

(bron: Mediahuis)  

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken