Biografie
Biografie
Tina-dag, het grootste meidenfeest van Nederland, bestaat dit jaar 25 jaar. Wij spreken Suzan Schouten, Domain Director Kids/Teens bij Sanoma | SBS.
Robert Hagendoorn, voormalig partner en creative director van onder meer Red Urban en Etcetera, is aangesteld als Director Strategy & Concept van MediaScience. Wij spreken hem.
Het Nederlands Uitgeversverbond bestaat dit jaar 20 jaar. Vorige jaar is het NUV gestart met een herpositionering. Wij spreken directeur Peter Stadhouders.
Het Nederlands Uitgeversverbond bestaat dit jaar 20 jaar. Vorige jaar is het NUV gestart met een herpositionering. MarketingTribune spreekt met directeur Peter Stadhouders. 'De hele organisatie moet flexibel, wendbaar en snel zijn.'
Thuisbezorgd.nl en Samsung lanceren een app waarmee via de smartwatch van Samsung, de Gear S2, eten besteld kan worden bij ruim 6.000 aangesloten bezorgrestaurants in Nederland. Wij spreken Imad Qutob, Director of Brand Marketing bij moederbedrijf Takeaway.com.
Sara van Gorp is sinds eind 2014 hoofdredacteur van het blad Kek Mama, onderdeel van Sanoma Parenting dat ook Ouders van Nu uitgeeft. In opdracht van Sanoma Parenting is door The Choice Marketing Research een onderzoek uitgevoerd naar First Time Mums. 'Als adverteerder moet je ongelooflijk snel inhaken op het moederschap.'
De Flamyngo-app maakt het gebruikers zo makkelijk mogelijk om de beste reistips te verzamelen bij vrienden, waardoor je zelf een sociale reisgids kunt samenstellen. Wij spreken oprichter Maarten Graven.
Creatief digitaal bureau Blauw Gras koos dit jaar voor een herpositionering. Ook lanceerde het Amsterdamse bureau vorige week een campagne voor Malibu. Wij spreken Erik Wiese, Mede-oprichter & Creative Director van Blauw Gras.
Er is een nieuw mediaplatform van start gegaan dat het leven makkelijker maakt voor uitgevers, mediabureaus en adverteerders. MarketingTribune spreekt oprichter en media-adviseur Harm Jan Wieringa over het online platform MediaVinden. 'Wij willen adverteerders laten terugkeren naar uitgevers.'
Wij spreken Jesse Gosse, directeur van The Online Group, over de ontwikkelingen en kansen in online marketing.
Jumbo Supermarkten en Sanoma | SBS gaan komende zomer het nieuwe evenement Share a Perfect Day organiseren in Hilvarenbeek. Wij spreken Louise van Nispen, Domain Director Women bij Sanoma | SBS.
Libelle lanceert haar eigen online tv-zender Libelle TV. Met het tijdschrift Libelle, het online platform Libelle Daily, het jaarlijkse evenement de Libelle Zomerweek en een eigen online tv-zender, is Libelle uitgegroeid tot een allround crossmediaal merk met een totaal bereik van 4.2 miljoen vrouwen. Wij spreken Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle.
Happycar is het grootste online vergelijkingsportaal voor huurauto's in Europa. MarketingTribune spreekt met eigenaar Robert Schütze. 'Wij willen de Trivago van autoverhuur worden.'
Voormalig TMG-directieleden Herman Mantel en Martin van der Meij zijn in januari 2016 samen Ancora Media Solutions BV gestart. Ancora heeft een holistisch publisher advertentieplatform voor websites gelanceerd. Herman Mantel legt ons uit waarom.
Rinske Brand is oprichter van full service marketing- en communicatiebureau BRAND. MarketingTribune spreekt haar over de nieuwe positionering van het bureau naar The Urban Agency.
Ineke Meijer is creative director van reclame- en communicatiebureau Meijer & Walters dat onlangs een samenwerking met Rackspace is gestart. MarketingTribune spreekt haar.
Hoe verbind je de beste IT’ers van Nederland aan je bedrijf als je niet bekend staat als IT-werkgever? Reclamebureau Natwerk heeft de campagne ‘Neem jij de leiding op het net?’ ontwikkeld voor netwerkbedrijf Alliander. Lars Breebaart is managing partner bij Natwerk. Wij spreken hem.
In de aanloop naar het Cross Media Congres doet MarketingTribune een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Yillmaz Schoen, CEO en oprichter van TradeCast.
In de aanloop naar het Cross Media Congres doet MarketingTribune een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Louaie El Rowidi, mede-oprichter van CABTURE.
Sinds enkele weken voert social media bureau Scooperz buiten kantooruren de webcare van 9292 uit. MarketingTribune spreekt Esther Goos, directeur van Scooperz.
Dropbox heeft PR-, content- en digital marketing bedrijf Whizpr ingeschakeld hen te ondersteunen met het uitbouwen van de bekendheid van haar zakelijke aanbod, Dropbox Business en Dropbox Enterprise, in Nederland. Wij spreken Willemijn Vader, creatief directeur van Whizpr.
In de aanloop naar het Cross Media Congres doet MarketingTribune een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Pieter Havermans, mede-oprichter van Booqees.
Reclamebureau Eigen Fabrikaat ontwikkelt de Europese merkcampagne voor Takeaway.com. Marketing Tribune spreekt Rik Vandewall, business director bij Eigen Fabrikaat.
In de aanloop naar het Cross Media Congres 2016 publiceert MarketingTribune een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Marthijn Graafland, mede-oprichter van Revolve.
In de aanloop naar het Cross Media Congres doet MarketingTribune een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Freek Diepeveen, mede-oprichter van MyCardWallet.
In de aanloop naar het Cross Media Congres 2016 publiceert MarketingTribune een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Stijn Vercauteren, oprichter van Marketing for Good.
In de aanloop naar het Cross Media Congres 2016 publiceert MarketingTribune een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Johannes Heinen over StyleLounge.
In de aanloop naar het Cross Media Congres 2016 publiceert MarketingTribune een serie interviews met Startups. Vandaag spreken we Piet-Hein Boekel, oprichter van LegalMatters.com.
In de aanloop naar het Cross Media Congres 2016 publiceert MarketingTribune een serie interviews met Startups. Vandaag Wybo Wijnbergen, General Manager Nederland van WeWork.
In de aanloop naar het Cross Media Congres 2016 publiceert MarketingTribune een serie interviews met Startups. Vandaag met Willem van Lynden, oprichter van MediaMaze.
Kaliber is een creatief bureau voor interactieve merkbeleving. Wij spreken Ronald van Schaik, oprichter en creatief directeur van Kaliber.
VanderWood, app specialist, en Mobile Gurus, mobile development, gaan samen verder onder de naam Digital Chefs. Wij spreken mede-oprichter Remco van den Hout over de fusie.
Na amper een jaar ontvangt TNA al de erkenning van zijn meest belangrijke partner, Facebook. The Next Ad mag zich voortaan Facebook Marketing Partner noemen met zijn Ad Technologie. Wij spreken de oprichter Achmed Awad.
Social Embassy lanceert Snaplabs. In Snaplabs krijgen merken en marketeers door middel van workshops begeleiding en ervaring op Snapchat. Wij spreken Steven Jongeneel, mede-oprichter van Social Embassy en Snaplabs.
Reclamebureau Mr.Brand ontwikkelde de commercials voor de landelijke tv-campagne van Leen Bakker dat onlangs is gelanceerd. Wij spreken John-Robin Smith, managing partner van Mr.Brand.
Glamour Magazine lanceert samen met online videoplatform Makers Channel haar eerste videoserie: Glamour presents Elite Top Model Diaries. Wij spreken Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur van Glamour Magazine.
Het Nederlandse bedrijf Mollie, aanbieder van een dienst voor online betalingen, heeft in het lopende jaar al 90% groei in transactievolume behaald ten opzichte van het vorige jaar. De magische grens van 100% transactiegroei verwacht Mollie eind 2015 te doorbreken. Wij spreken Gaston Aussems, directeur van Mollie.
HelloSparkle richt zich op brand consultancy en influencer management. Het bureau is initiatief van Adfactor, gespecialiseerd in contentmarketing en native advertising. Wij spreken Valentine de Jong, Managing Director van HelloSparkle.
Het is het startsein van een nieuw hoofdstuk voor de sportzender die inmiddels volledig onder de vlag van Discovery opereert. Wij spreken Alco de Jong, Country Manager, VP van Discovery Networks Benelux.
Jacques Vereecken, CEO van Caviar Amsterdam, gaat met zijn team verder onder de naam TheBoardRoom. MarketingTribune sprak hem, en niet eens in de boardroom. 'Samen zijn we twee uitersten in filmproductie.'
Leroy Witjes is per 1 november aangesteld als algemeen directeur van reclamebureau Doorrood. Wij spreken hem.
Na 11 jaar heeft Roddy van der Maat Endemol Concepts verlaten om een nieuw bedrijf te starten. De ex-Head of Sales van Endemol Concepts heeft afgelopen maand Donut Media opgericht. Wij spreken hem.
Uit het Halfjaarrapport Netto Mediabestedingen 2015 van Nielsen blijkt dat ondanks het economisch herstel de netto mediabestedingen in Nederland in de eerste helft van 2015 licht zijn gedaald met 0,9% tot 1,78 miljard euro. Daarentegen vond er een grote groei van meer dan 50% plaats bij bioscopen. Wij spreken Marlene Wickel, Managing Director van Jean Mineur Mediavision, en vragen haar waarom.
Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox: