Lodewijk van der Peet

Lodewijk van der Peet
Werkt bij: BeyenMeyer
Functie: Managing Director

Biografie Heeft in zijn ruim 30-jarige carrière bijna alle denkbare functies gehad bij reclamebureaus. Behalve boekhouder. Hij is assistent art-direcor en studiochef geweest, copywriter, strateeg en zelfs Europees Creatief directeur voor merken als Ford, Amex en British Airways. Nu is hij algemeen directeur van BeyenMeyer. Hét full-service reclamebureau voor merken die zich beseffen dat ze in een vechtmarkt zitten, ook zijn ze marktleider. Het bureau past bij de persoonlijkheid van Lodewijk: ze hebben vrienden en vijanden en weinig daar tussen in. Naast reclame maken schreef Lodewijk columns in het Financieele Dagblad, Adformatie en Fonk. Een groot deel van zijn columns zijn gebundeld in het boekje 'MerkWaardige Bazen'.

Recente artikelen van Lodewijk van der Peet

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken