Ruben van der Meer houdt vak (lach)spiegel voor
- Bureaus
- 30 sep 2020 @ 17:39
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AwardFilm
- 30 sep 2020 @ 17:39
- Lucas Boon
De SAN-uitreiking is zojuist afgetrapt met een hilarisch filmpje waarin het reclamevak een spiegel wordt voorgehouden. In het filmpje, bedacht en geproduceerd door Joe Public, zien we de uitgerangeerde CMO van een vergeten lippenstiftmerk, gespeeld door Ruben van der Meer.
Van der Meer strooit met vage maar vooral herkenbare oneliners als 'gut feeling in de bizz', 'robbertjes afscrummen' en 'purpose opnieuw vaststellen'. Vervolgens komt zijn opvolgster, een millennial uiteraard, in beeld. 'What the fuck?! Welke witte boomer heeft dit bedacht?'
'Je kunt wachten op the next big thing... Of gewoon beginnen', zo luidt de afsluitende boodschap.
Antoine Houtsma van Joe Public, die het filmpje regisseerde, zegt: 'Het heeft ons bijna ons hele marketingbudget gekost, maar dan heb je ook wat. Smiley met ontblote tanden!'
Oordeel zelf:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kerst 2024: Doe als Deutsche Telekom24-12-2024
- Drie bureaus bundelen krachten:... 24-12-2024
- ASN neemt afscheid van Selmore (en... 23-12-2024
- [interview] ADCN herontdekt kracht... 20-12-2024
- John Meulemans partner bij Hibou... 19-12-2024
- Abovo Maxlead neemt DASE Analytics... 19-12-2024