Ruben van der Meer houdt vak (lach)spiegel voor

  • Bureaus
  • 30 sep 2020 @ 17:39
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • AwardFilm

De SAN-uitreiking is zojuist afgetrapt met een hilarisch filmpje waarin het reclamevak een spiegel wordt voorgehouden. In het filmpje, bedacht en geproduceerd door Joe Public, zien we de uitgerangeerde CMO van een vergeten lippenstiftmerk, gespeeld door Ruben van der Meer.

Van der Meer strooit met vage maar vooral herkenbare oneliners als 'gut feeling in de bizz', 'robbertjes afscrummen' en 'purpose opnieuw vaststellen'. Vervolgens komt zijn opvolgster, een millennial uiteraard, in beeld. 'What the fuck?! Welke witte boomer heeft dit bedacht?'

'Je kunt wachten op the next big thing... Of gewoon beginnen', zo luidt de afsluitende boodschap.

Antoine Houtsma van Joe Public, die het filmpje regisseerde, zegt: 'Het heeft ons bijna ons hele marketingbudget gekost, maar dan heb je ook wat. Smiley met ontblote tanden!'

Oordeel zelf:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken