Nederlandse scores in Cannes (tussenstand)

Nederlandse scores in Cannes (tussenstand)
  • Bureaus
  • 19 jun 2024 @ 15:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CannesAwardCreatie

Bureaus MediaMonks, Dentsu en TBWA\Neboko zijn sinds j.l. maandag, de start van het Festival of Creativity, goed onderweg. Het liedje van Meau voor KPN scoort ook onder de internationale jury goed en het Monro-borstenalfabet van tweevoudig genomineerd Gouden Zaag-team Nina Mispelblom Beyer en Hannah Sterke gooit hoge ogen.


Goud is voor Nederland nog niet gevallen. Maar er zijn -tussen alle feestjes en het interessante inhoudelijke programma in het Palais des Festivals door- in Cannes dan ook nog drie dagen te gaan. Met vrijdagavond bovendien de delicate EK-match Nederland - Frankrijk, te volgen in 'onze' Embassy of Creativity ter plaatse. Meer info klik hier.
Scorebord wordt vervolgd.
(PvWK | bronnen: Cannes Lions en Lllitl.fr)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken