Nieuwe Defensie campagne: ode aan de technici

Nieuwe Defensie campagne: ode aan de technici
  • Bureaus
  • 12 mrt 2021 @ 09:39
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

De nieuwe Defensie employer branding campagne brengt een ode aan de technici, die essentieel zijn voor het belangrijke werk van Defensie. Steam tekende voor de uitvoering

In de commercial, gemaakt om technische collega’s te werven, staan volgens Steam de spotlights op de technische defensiemedewerkers (militairen én burgers) die normaal gesproken niet snel op de voorgrond treden. Maar die, met hun teamwork, ervoor zorgen dat alles bij Defensie blijft draaien.

Steam: ‘De film geeft een zo breed mogelijk beeld van het technische werk bij Defensie en de sfeer waarin deze technici werken. De film daagt iedereen met een technische achtergrond uit, om ook te komen werken in het bijzondere team van Defensie.’

De commercial is de komende weken geregeld te zien op tv en online.

Credits:

Klant: Ministerie van Defensie, Kris Manders, Lex van Engelen, Klaas Daane Bolier

Bureau: Steam

Creatie: Olger Ypma en Patrick Wijnhoven

Strategie: Jari Kloppenburg

Account: Mariska van den Belt, Esther Eulen

RTV: Cariola van Beek, Esther Eulen

Productiemaatschappij: Bonkers United - Jan Jinek

Regisseur: Michael Wong

DOP: Daan Bukman


Foto: defensie.nl



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken