Social agency Unlike breidt uit
- Bureaus
- 28 jun 2022 @ 08:13
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 jun 2022 @ 08:13
- Michiel van Zaane
De Amsterdamse social first agency Unlike groeit met twee nieuwe talenten: Suze Ruyten (account & operations) en Pim van den Bergh (creatief strateeg). Unlike helpt merken groeien in de wereld van entertainment en fandom.
Suze komt van het content marketing bureau Yune, waar ze de afgelopen twaalf jaar veel verschillende rollen heeft gehad; van Head of Video tot Senior Account manager. Deze ervaring past bij de ontwikkeling en ambitie van Unlike waar ze de rol van Account & Operations director op zich zal nemen.
Suze: ‘Ik kijk er enorm naar uit om opnieuw aan de ontwikkeling van een jong bureau mee te mogen werken. Om echt aan iets te ‘bouwen’ en het vervolgens te zien groeien is uiteindelijk toch het allerleukst. De reden dat ik voor Unlike koos, is vanwege de menselijkheid.’”
Pim maakte de overstap van het creatieve team van Kees de Boekhouder naar Unlike. Daar was hij verantwoordelijk voor de social content en communicatie. Met strategie en concepten zal Pim als gedragswetenschapper merken nog beter kunnen helpen om nieuwe doelgroepen aan hen te kunnen binden.
Pim: ‘De social first manier waarop Unlike het werk benadert vind ik interessant. Ik denk dat het de toekomst van advertising is. Daarnaast voelde ik mij meteen aangesproken door de propositie waarin het gesprek centraal staat. De waarde van het gesprek wordt veelal onderschat tegenwoordig. Ik hoop met de juiste woorden bij te kunnen dragen aan deze missie.’
Thomas Elias (managing director Unlike): ‘We delen dezelfde ambitie en zijn heel blij met de kennis en kunde die we met Suze en Pim in huis hebben gehaald.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hotel AZC als toonbeeld van echte opvang
- Esprix: Menheere nieuwe eindjuryvoorzitter en Van de Ridder in...
- Dentsu Creative geeft Alexa Nederlandse nuance en humor
- Kerstcampagne Montblanc over de kracht van verbeelding
- Likeability-onderzoek Dentsu naar retail-kerstcommercials
- Kerst 2024: Deutsche Telekom, omdat ie zo mooi is
Laatste Nieuws
- [interview] ADCN herontdekt kracht... 20-12-2024
- John Meulemans partner bij Hibou... 19-12-2024
- Abovo Maxlead neemt DASE Analytics... 19-12-2024
- Retailmediarevolutie: De hype voorbij19-12-2024
- Stunt: tien jaar gratis wonen in... 18-12-2024
- LinkedIn als groeiplatform voor... 18-12-2024