Nieuwe campagne Ohra Huisdierenverzekering
- Bureaus
- 4 okt 2022 @ 11:45
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 4 okt 2022 @ 11:45
- Sjaak Hoogkamer
Op dinsdag 4 oktober, Werelddierendag, lanceert Ohra een nieuwe campagne voor haar huisdierenverzekering. Wederom spelen Roos en Matthijs de hoofdrol.
Eerder dit jaar werd het nieuwe Ohra-stel geïntroduceerd met een campagne die inmiddels is genomineerd voor een ADCN-lamp en Gouden Loeki.
Deze keer maakt Roos zich zorgen om hun hondje Max. De Dalmatiër heeft namelijk iets aan z’n pootje. Roos schiet direct in paniek en fantaseert vervolgens hardop over de mogelijke desastreuse gevolgen, wat op een filmische manier wordt verbeeld. Maar gelukkig wordt ze door haar vriend Matthijs op de voordelen van de huisdierenverzekering gewezen. Alles wordt gewoon vergoed. Dus Roos kan weer opgelucht ademhalen.
De campagne is ontwikkeld door het vaste bureau Joe Public Take-Away Advertising. De 360 graden campagne gaat op dierendag (4 oktober) live, en bevat naast de tv-commercial ook onder andere online video’s, radiocommercials en een serie 3D-animaties waarin andere voordelen van de OHRA Huisdierenverzekering worden belicht.
Credits
Verantwoordelijk bij OHRA: Brenda Gerritsen, Leonore van Knippenberg, Erica Kruissen
Bureau: Joe Public Take-away Advertising
Creatieve directie: Antoine Houtsma, Marcel Hartog
Concept: Ruben van Dijk, Mats Wilke
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn, Willemijn van Eeghen Producer bureau: Merel Groenenboom, Dylan Driessen Productiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Roos Blank
Regisseur: Jelle de Jonge
DOP: Martijn van Broekhuizen
Art department: Jelier & Schaaf
Edit: MRTN
Online: Ton Habraken
Grading: Captcha!
Geluidsstudio: Public Audio
Animatie: Colorbleed
Media: Mindshare
BTL media: Merkle
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hotel AZC als toonbeeld van echte opvang
- Esprix: Menheere nieuwe eindjuryvoorzitter en Van de Ridder in...
- Dentsu Creative geeft Alexa Nederlandse nuance en humor
- Kerstcampagne Montblanc over de kracht van verbeelding
- Likeability-onderzoek Dentsu naar retail-kerstcommercials
- Kerst 2024: Deutsche Telekom, omdat ie zo mooi is
Laatste Nieuws
- John Meulemans partner bij Hibou... 19-12-2024
- Abovo Maxlead neemt DASE Analytics... 19-12-2024
- Retailmediarevolutie: De hype voorbij19-12-2024
- Stunt: tien jaar gratis wonen in... 18-12-2024
- LinkedIn als groeiplatform voor... 18-12-2024
- Nieuwe merkcampagne KWF met focus op... 17-12-2024