Letterlijk Black Friday voor Buutvrij for life
- Bureaus
- 24 nov 2023 @ 10:53
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 nov 2023 @ 10:53
- Michiel van Zaane
Creatief bureau Buutrvij for life staat op omvallen volgens Reuben Alexander, mede-oprichter. Om het hoofd boven water te houden start het bureau met de Grote Ophefuitverkoop.
Grote Ophefuitverkoop is een speciale actie waarbij je tegen gereduceerd tarief een vraagstuk kan neerleggen bij het Amsterdams reclamebureau. De campagne is een initiatief om dreigend faillissement af te wenden.
Reuben Alexander, mede-oprichter van Buutvrij: ‘Deze recessie is ook bij ons keihard aangekomen. Eén van onze grootste opdrachtgevers zit opeens zo krap dat ze niet aan hun verplichtingen kan voldoen. Twee opdrachten gaan niet door. En drie andere campagnes zijn uitgesteld tot volgend jaar. En daarmee is ons steengoede team - dat ‘op de groei’ is aangenomen - opeens topzwaar. Er komt weer werk aan en onze opdrachtgevers kijken met optimisme naar 2024 maar onze reserves zijn op en we missen zoveel omzet dat ons voortbestaan na 20 jaar plotseling gevaar loopt. Als er niks gebeurt, gaan we stuk.’
Black Friday
Buutvrij staat bekend om werk voor duurzame merken, duurzame relaties met opdrachtgevers en een duurzame manier van werken. Maarten Boer (mede-oprichter): ‘We verkopen nooit spullen om maar spullen te verkopen en om geld te verdienen. Je zou kunnen zeggen dat Black Friday het tegenovergestelde is van ALLES waar wij voor staan. En tóch gaan we eraan meedoen: Grote Ophefuitverkoop bij Buutvrij, met spectaculaire aanbiedingen. Net als bij Black Friday.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hotel AZC als toonbeeld van echte opvang
- Esprix: Menheere nieuwe eindjuryvoorzitter en Van de Ridder in...
- Dentsu Creative geeft Alexa Nederlandse nuance en humor
- Kerstcampagne Montblanc over de kracht van verbeelding
- Likeability-onderzoek Dentsu naar retail-kerstcommercials
- Kerst 2024: Deutsche Telekom, omdat ie zo mooi is
Laatste Nieuws
- [interview] ADCN herontdekt kracht... 20-12-2024
- John Meulemans partner bij Hibou... 19-12-2024
- Abovo Maxlead neemt DASE Analytics... 19-12-2024
- Retailmediarevolutie: De hype voorbij19-12-2024
- Stunt: tien jaar gratis wonen in... 18-12-2024
- LinkedIn als groeiplatform voor... 18-12-2024