Biografie Ingrijpende technische innovatie en daardoor fluctuerende markten zijn geen trend meer maar een gegeven. Ondernemers in de retail willen zich hierin maar wat graag ontwikkelen en op de hoogte blijven. Ze lopen dagelijks tegen praktische problemen aan in hun constante gevecht om het consumentgedrag bij te benen. Wie is mijn doelgroep en hoe bereik ik deze? Streven naar een totaalbeleving door allereerst online- en offline retail te integreren met elkaar. Dit lijkt eenvoudig maar voor de gemiddelde mkb’er vergt dit veel tijd, energie en geld die men over het algemeen niet heeft. Toch zijn er praktische oplossingen en hierin voorziet weblogger Roy Liezen lezers graag van nuttige informatie.
Ook in de relatie tussen ‘food&retail’ is er sprake van een aardverschuiving. Waar zij voorheen grotendeels tegenover elkaar stonden, slaan zij steeds vaker de handen inéén en ontstaan er vele nieuwe en prachtige formules. Kortom, deze vooruitgang dient onder het aandachtige oog van de lezers van Marketingtribune te worden gebracht. En Roy schept hierin veel plezier door dit platform geregeld van actuele en informatieve schrijfsels te voorzien.