Philips Lighting benadrukt de kunst van LED-verlichting
- Online
- 3 okt 2016 @ 14:00
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - TelevisieInnovatie
- 3 okt 2016 @ 14:00
- Redactie Online
Philips Lighting heeft vandaag bekend de nieuwe merkcampagne gelanceerd om Nederlanders te informeren over de vele mogelijkheden van LED-verlichting. Onderdeel van de campagne, is de inzet van een 30 seconden durende TV-spot waarin een aantal nieuwe toepassingen van LED-verlichting wordt getoond.
LED-verlichtingsystemen voor steden zijn energiezuinig en hebben lagere onderhoudskosten dan de huidige systemen. In de nabije toekomst zullen intelligente verlichtingssystemen zelfdiagnose kunnen doen, aangeven wat voor soort onderhoud nodig is, en wanneer het nodig is. Door integratie van sensoren in de verlichtingsinfrastructuur kan het aantal mogelijkheden nog verder worden uitgebreid. Consumenten veranderen steeds sneller de manier waarop ze omgaan met licht. Dankzij digitale mogelijkheden en LED-technologie ontwikkelt Philips Lighting lichtinnovaties die het leven leuker en makkelijker maken. LED-verlichting biedt ontelbaar veel mogelijkheden in combinatie met apps en andere toepassingen. Door verbinding met apps en slimme apparaten, zoals thermostaten en home systems, kunnen nieuwe toepassingen worden gecreëerd die bijdragen aan onder andere persoonlijke veiligheid, gebruiksgemak, comfort in huis en energiebesparing.
De TV-spot ‘Light Beyond Illumination’ is te zien op verschillende TV-kanalen zoals: NPO1, RTL4, Eurosport, FOX, RTL7 en NET5. De campagne draait ook op de social mediakanalen van Philips (Twitter, Facebook, LinkedIn) en via de website.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Belangrijke online... 18-12-2024
- Gen Z en Millennials verkiezen de... 12-12-2024
- Onderzoek Visa: 31% online shoppers... 26-11-2024
- Waarom de huidige... 25-11-2024