Baderie lanceert campagne 'Het geluk zit in elk detail'

  • Bureaus
  • 29 aug 2018 @ 10:54
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoCampagnesCommercials

Badkamermerk Baderie kiest er in zijn nieuwe campagne voor om niet de losse producten maar 'het meest comfortabele aankoopproces' in de etalage te zetten. Het thema luidt dan ook: 'Het geluk zit in elk detail'. Verantwoordelijk bureau is Crossmarks.

De campagne is afgelopen maandag gelanceerd op TV en online (paid, owned en earned). Baderie wil hiermee zijn positionering aanscherpen en vertalen naar merkuitdagingen. Bij het ontwerpen en plaatsen van een nieuwe badkamer word je volgens Baderie pas echt gelukkig als alles tot in detail klopt en precies is zoals je het voor ogen had. 'Van de aandacht waarmee je door je adviseur geholpen wordt tot en met de afwerking van het kleinste kitrandje.'

Credits

Creative & film Direction: Bas Manders
Concept copy: Dimitri Michels
Design: Pim van der Linden
Account Director: Jenneke Appel
Strategie: Lori van Waes
D.O.P.: Ezra Reverda
Production & Editing: Allard Zoetman
Styling: Marjolein Vonk
Hair & Make-up: Kira Kroegman
Music: Wouter Snel (MacLoud Amsterdam)
Client: Tessa Post (Baderie)









 

Bekijk de commercial hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken