Oprichters N=5 dragen stokje over aan nieuw management
- 1 okt 2021 @ 12:32
- Ryan Baij
De vijf oprichters van N=5 zijn vanaf heden niet meer actief binnen het bedrijf. Ole Christern, Peter Hebbing, Romke Oortwijn en Marc Oosterhout trokken zich de laatste jaren al geleidelijk terug, maar zijn nu dus definitief weg.
Het huidige managementteam bestaande uit Anna Bosscher, Bastiaan Weers, Monique Bergers en Thijs Bontje heeft de aandelen overgenomen. Anne Stokvis voegt zich nu bij managementteam om de contenttak, N=Content, verder uit te bouwen.
Ole Christern zegt: 'We zijn trots dat we het bureau kunnen overdragen aan dit team. Zij hebben het bureau het afgelopen jaar een nieuwe richting in gestuurd.' Opvolger Monique Bergers vult aan: ‘Het is een enorme eer om N=5 op deze manier voort te mogen zetten en verder te bouwen op de sterke fundering die Peter, Romke, Ole en Marc hebben neergezet. Hiermee blijft N=5 het fijne eiland van onafhankelijke merkdenkers tussen de grote reclame-corporates van vandaag.'
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Hornbach trapt tuinseizoen af met... 14-03-2025
- Belastingdienst lanceert 'Aangifte... 13-03-2025
- Ronald McDonald Kinderfonds... 13-03-2025
- Warc's Creative 100: Heineken stijgt... 12-03-2025
- Chocolate eerste bureau met true... 12-03-2025
- Serviceplan Group bekroond tot... 11-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center