Inschrijving geopend voor EMAS Battle of the Agencies 2025

Inschrijving geopend voor EMAS Battle of the Agencies 2025
  • Online
  • 4 mrt 2025 @ 10:19
  • Link
  • Tamara de Vos
    Tamara de Vos

    Allround redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De inschrijving voor de Battle of the Agencies 2025, onderdeel van de DDMA EMAS Awards, is geopend. In deze bureaucompetitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor een opdrachtgever. De uitreiking vindt plaats op 26 juni in Circa Amsterdam.

Dit jaar is de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB) de opdrachtgever. Bureaus kunnen tot uiterlijk 20 maart hun motivatie indienen om deel te nemen. De KNVB beoordeelt de motivaties anoniem en selecteert drie bureaus voor deelname. Op 26 juni, tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit (EMAS), presenteren de drie geselecteerde bureaus hun aanpak in een pitch van 8 tot 10 minuten. Daarna maakt KNVB de winnaar bekend.

Inschrijven kan via deze link.

EMAS Awards 2025

Ook is het mogelijk om je nog in te schrijven voor de drie categorieën binnen de EMAS Awards:

  • Email Marketing Automation Excellence: Voor organisaties die uitblinken in e-mailautomatisering, met focus op impactvolle contactmomenten, gepersonaliseerde content en data-analyse. Iemand voordragen kan uiterlijk tot 20 maart.
  • Outstanding Email: Voor de meest opvallende e-mailmarketingcampagnes, gebaseerd op design, technologie en effectiviteit. Iemand voordragen kan uiterlijk tot 20 maart.
  • Young Talent: Voor jonge e-mailmarketeers met maximaal drie jaar ervaring, die binnen hun organisatie impact hebben gemaakt. Iemand voordragen kan tot uiterlijk 12 maart.

Inschrijvingen zijn mogelijk via emas.nu/awards.

Beeld: winnaar Battle of the Agencies 2024

Tamara de Vos

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken