Campagne Frans Hals Museum vanwege thuiskomst meesterwerken

Campagne Frans Hals Museum vanwege thuiskomst meesterwerken
  • Bureaus
  • 21 jun 2024 @ 09:29
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het Frans Hals Museum omlijst de terugkeer van drie van zijn meesterwerken van Frans Hals met de campagne ‘Welkom Thuis’.

Na een tijdelijke tentoonstelling in het Rijksmuseum zijn de drie werken weer terug in hun vertrouwde thuis in Haarlem. Daarom heeft Onze Kapel de campagne 'Welkom Thuis' ontwikkeld. De campagne speelt in op het gevoel van thuiskomst en authenticiteit. Loes van Fulpen, creatief strateeg bij Onze Kapel: ‘Met 'Welkom Thuis' willen we niet alleen de terugkeer van de meesterwerken vieren, maar ook het gevoel van trots en verbondenheid met Haarlem en het Frans Hals Museum versterken.’

Met OOH-reclame in en rondom Haarlem en een uitgebreide social  media campagne op Facebook en Instagram, wordt het publiek verwelkomd om de meesterwerken opnieuw te bewonderen in hun oorspronkelijke setting.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken