IOC lanceert nieuw merkplatform voor Spelen Parijs
- Content
- 26 jun 2024 @ 09:36
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 jun 2024 @ 09:36
- Michiel van Zaane
Een maand voor de openingsceremonie van de Olympische Spelen van Parijs 2024 op 26 juli, lanceert het Internationaal Olympisch Comité (IOC) "Sport. En meer dan sport", een nieuw Olympisch merkplatform.
Het nieuwe merkplatform wil de veelzijdigheid van de Olympische ervaring uitdrukken en alles wat sport en de Spelen mensen bieden, zowel binnen als buiten de arena. Het platform omarmt de magie van sport, maar ook de betekenis ervan die verder gaat dan prestaties: het gevoel van verbondenheid, persoonlijke groei, kansen en dromen. Het doel is om de Olympische Spelen dichter bij mensen over de hele wereld te brengen door de vreugde en het entertainment van sport en de fanervaring te vieren.
Het platform wordt afgetrapt met een korte film die de sfeer en beleving van de Olympische Spelen vastlegt. De film toont de Olympische legende Nadia Comăneci - de eerste turnster die een perfecte score behaalde op de Olympische Spelen - samen met alledaagse sporters, om te laten zien dat dat de Olympische gedachte het leven van iedereen kan beroeren. De film wordt wereldwijd uitgezonden via het netwerk van rechthebbenden op Olympische media (MRH) en op digitale Olympische platforms. De campagne is gedurende Parijs 2024 en daarna te zien.
IOC-president Thomas Bach: ‘Sport staat centraal bij de Olympische Spelen. Maar ze gaan over zoveel meer. Ze gaan verder dan competitie. Het gaat om het leven naar de Olympische waarden, om het voelen van emoties, om het genieten van kansen, om het delen van mooie herinneringen. Dit is de unieke en blijvende geest van de Olympische Spelen die we gaan meemaken in Parijs 2024 en daarna.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Laatste kans om ook te schitteren op... 27-09-2024
- Intertoys start campagne rondom NK... 27-09-2024
- Mens centraal op 12e Congres... 25-09-2024
- Patagonia brengt film The Last... 25-09-2024
- Iconische gebouwen kleuren rood voor... 25-09-2024
- Jongeren weten te weinig over... 19-09-2024
MarketingTribune Events
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing