Marie-Stella-Maris aan boord bij KLM Royal Dutch Airlines
- B2b
- 28 jun 2024 @ 16:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - KlantenZakelijk
- 28 jun 2024 @ 16:00
- Peter van Woensel Kooy
Het Amsterdamse lifestylemerk Marie-Stella-Maris heeft vandaag een exclusieve samenwerking aangekondigd met KLM Royal Dutch Airlines. Deze samenwerking brengt de luxe en verzorgende producten van Marie-Stella-Maris naar de World Business Class van KLM-vluchten wereldwijd.
Vanaf 1 juli 2024 zullen de World Business Class-passagiers en KLM Crown Lounge-bezoekers op Amsterdam Airport Schiphol verwend worden met de premium verzorgingsproducten van Marie-Stella-Maris, beloven de partners. 'Daarnaast zal er per 1 augustus een zogeheten comfort bag met daarin een fijne Face Cream en Lip Balm, ontworpen door het jonge, talentvolle ontwerpbureau Envisions, worden uitgereikt in de World Business Class. Aan boord van de World Business Class kan daarnaast gebruik gemaakt worden van een Marie-Stella-Maris Hand Soap, Hand Gel, Hand Lotion en Face Mist. Alle verzorgingsproducten, die bekend staan om hun natuurlijke ingrediënten en stijlvolle design, zullen bijdragen aan een nog comfortabelere en verfrissende reiservaring.'
Marie-Stella-Maris vergroot haar impact
De samenwerking met KLM Royal Dutch Airlines biedt Marie-Stella-Maris een goede kans om haar sociale impact te vergroten. Voor elk product dat KLM inkoopt, gaat er 2,5% van de omzet naar de Marie-Stella-Maris Foundation. Dit betekent dat het product aan boord bij KLM direct bijdraagt aan de missie van Marie-Stella-Maris om mensen wereldwijd toegang te geven tot schoon drinkwater, aldus M-S-M.
Iconische Nederlandse merken met gedeelde waarden
Marie-Stella-Maris en KLM zijn beide iconische Nederlandse merken met gedeelde waarden en overlappende doelgroepen. Als premium merken staan beiden bekend om de kwalitatieve producten en hoogwaardige dienstverlening. De samenwerking is gebaseerd op een gedeelde visie van maatschappelijke verantwoordelijkheid en volledige servicegerichtheid. Terwijl Marie-Stella-Maris zich richt op water, luxe geurbeleving en verzorging, richt KLM zich op luchtvaart en klantbeleving. Deze gezamenlijke focus op kwaliteit en zorgzaamheid maakt het partnerschap natuurlijk en versterkt de internationale aantrekkingskracht.
(PvWK)
Over Marie-Stella-Maris
'Marie-Stella-Maris vindt dat iedereen in de wereld toegang tot schoon (drink)water hoort te hebben. Elk leven begint met water. Daarom doneert het merk structureel een deel van de omzet aan schoon drinkwaterprojecten. Met een uniek aanbod in premium mineraalwater, natuurlijke body care en luxe huisparfums draagt Marie-Stella-Maris bij. Hoe? Van elke aankoop die jij doet, doneert het merk een vast percentage aan duurzame waterprojecten. Daarnaast formuleren ze alle body care producten zo schoon en natuurlijk mogelijk, om jouw huid gezond en onze wateren schoon te houden. Sinds 2011 heeft Marie-Stella-Maris samen met haar klanten en partners al meer dan €2.5 miljoen bijgedragen, waarmee ze 100.000 mensen kunnen voorzien van schoon water.
Alle producten van Marie-Stella-Maris worden ontwikkeld met veel aandacht en liefde. De passie voor design en aandacht voor detail weerspiegelt in alles wat het merk doet; van ontwerp tot geur en van verpakking tot ingrediënt. Met zorgvuldig gekozen contrasterende geurtonen creëren ze verrassende,maar toch gebalanceerde en gelaagde luxe geuren met elk een uniek karakter. Van fris en sprankelend, warm en houtachtig tot bloemig en gourmand.
Marie-Stella-Maris richt zich op de ontwikkeling van tijdloze en kwalitatieve verpakkingen die lang meegaan en je eindeloos kunt navullen. Met navullen bespaar je afval, CO2 en water - en verminder je je impact op het milieu. Elke Marie-Stella-Maris Store dient direct ook als een Refill Station. Je kunt daar bij de Refill Bar bijna het hele assortiment navullen tegen een gereduceerde prijs. Daarnaast zijn er in de webshop de refill verpakkingen verkrijgbaar, waarmee je ook eenvoudig afval en kosten bespaart. Join the refillution.'
(bron: M-S-M)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 45, 2024
- Na hoofdprijs GPCM wint Hema ook gouden Effie
- Dave van den Berg van VI: ‘Met een gerust gevoel het contact...
- onderzoek Invoering Ja sticker: minder folders koopgedrag...
- De marketingtransfers van week 46, 2024
- [onderzoek] DDMA: “Meer aandacht voor awareness-campagnes in...
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 46,... 15-11-2024
- Na hoofdprijs GPCM wint Hema ook... 15-11-2024
- Dave van den Berg van VI: ‘Met een... 11-11-2024
- De marketingtransfers van week 45,... 08-11-2024
- GLS breidt netwerk Parcel Points uit... 07-11-2024
- onderzoek Invoering Ja sticker:... 06-11-2024