Nieuwe campagne MyWheels gebruikt ook offline kanalen

Nieuwe campagne MyWheels gebruikt ook offline kanalen
  • Content
  • 25 jun 2024 @ 07:58
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Deelauto community MyWheels trapt de zomer af met een nieuwe mediabrede campagne. De campagne, die voor het eerst in jaren gebruit maakt van offline media, zet in op deelauto’s als aanvulling op de moderne mobiliteitsmix.

‘Deelauto’s zijn ideale af-en-toe-auto’s’, zeiden gebruikers in onderzoek. Dat is de kern van de campagne geworden. In verschillende scenario’s leggen MyWheels leden uit hoe én wanneer ze deelauto’s gebruiken: ‘In de stad fiets ik, naar logische bestemmingen neem ik de trein en op gekke tijden of naar het buitengebied boek ik een MyWheels.’

‘Het is een super eerlijke campagne’, aldus Suzan Huurnink, campagnemanager bij MyWheels. ‘We stimuleren fietsen en treinen, want daar staan we echt achter, en presenteren onze deelauto’s als de beste auto voor af en toe. Want zeker als je in een stad woont, hoef je geen auto te bezitten. We hopen dat het meer mensen inspireert om MyWheels of andere deelauto’s te gebruiken.’

De campagne is te zien (en te horen) via radio, socials, Out Of Home & huis aan huis advertenties en via de DPG online carrousel.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken