Dikke campagne voor vette supercars in het Louwman Museum
- Bureaus
- 16 jul 2024 @ 13:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 16 jul 2024 @ 13:30
- Michiel van Zaane
In het Louwman museum is tot 1 september 2024 de tentoonstelling 'Supercars of the 90’s' te zien. De bijbehorende campagne staat in het teken van ‘Dik, dikker, dikst’ en ‘Wreed, wreder, wreedst’.
De jaren 90 waren een tijd van extremen - van de opkomst van hardcore muziek tot de lancering van supersnelle sportwagens. Deze expositie eert dat tijdperk met een levendige presentatie die zowel autoliefhebbers als nostalgie-junkies zal aanspreken. ‘Het was een tijd van snel, sneller, snelst’ zegt Ronald Kooyman, directeur van het Louwman Museum. ‘De supercars van de jaren 90 waren adrenaline-pompende machines, net zo hardcore als de muziek en cultuur van die tijd.’
Het Louwman Museum richt zich met deze campagne op een nieuwe doelgroep. ‘40% van de Nederlandse bevolking heeft de jaren 90 bewust meegemaakt,’ zegt Rob Hoogeveen, Managing Director van Onze Kapel. ‘Dit is een unieke kans om deze mensen terug te brengen naar een periode die zij als de mooiste tijd van hun leven hebben ervaren. We willen niet alleen autoliefhebbers aantrekken, maar ook iedereen die een liefde heeft voor de cultuur van de jaren 90.’
Vet Vetter Vetst
De campagne bestaat uit een reeks dynamische online en outdoor uitingen die de essentie van de jaren 90 vastleggen. Denk aan opvallende kleuren, gedurfde grafische elementen en een tone-of-voice die direct herkenbaar is voor iedereen die de jaren 90 heeft meegemaakt.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Beter Bed lanceert campagne met... 17-10-2024
- Campagne Join for Joy: aandacht voor... 17-10-2024
- Monks: nieuwe visuele merkidentiteit... 15-10-2024
- ADC en Clever Franke bundelen... 14-10-2024
- The Agent-C introduceert The... 11-10-2024
- Monks nieuw bureau voor... 11-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing