Mens centraal op 12e Congres Contentmarketing & Webredactie

Mens centraal op 12e Congres Contentmarketing & Webredactie
  • Content
  • 25 sep 2024 @ 10:50
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Geen tag

Het Congres Contentmarketing & Webredactie, georganiseerd door blended agency iO, speelt in op een meer dan relevante vraag: 'Hoe raken we elkaar nog in het hart als alles door AI wordt gedaan?'

Het congres vindt plaats op donderdag 14 november in de Jaarbeurs Utrecht en belooft een inspirerende dag te worden waarin de menselijke connectie centraal staat in een steeds verder digitaliserende wereld. Met als thema ‘people for content, content for people’ richt het congres zich op de onmisbare rol van de mens als zowel zender als ontvanger van content. Deze editie zal meer dan 500 contentprofessionals en geïnteresseerden uit diverse sectoren aantrekken, die niet alleen worden bijgepraat over de nieuwste trends en technologische ontwikkelingen, maar ook over de impact van AI op de contentwereld.

Prominente sprekers, waaronder neurowetenschapper Ayca Szapora, technologie-ondernemer Peter Hinssen en cabaretier Kasper van der Laan, zullen hun unieke inzichten delen. Daarnaast zijn er tal van break-out sessies en workshops met toonaangevende professionals die praktische contenttips aanreiken waarmee deelnemers direct aan de slag kunnen.

Dit congres biedt gelegenheid om diepgaande kennis op te doen, te netwerken met vakgenoten en de vaardigheden te ontwikkelen die nodig zijn om in het snel veranderende contentlandschap te excelleren. Het Congres Contentmarketing en Webredactie vindt plaats op 14 november in Jaarbeurs Utrecht. Kaarten zijn hier te bestellen.




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken