Finale Mysteryland brengt ode aan het leven en de natuur

Finale Mysteryland brengt ode aan het leven en de natuur
  • Design
  • 5 sep 2024 @ 07:36
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Geen tag

Festival Mysteryland 2024, dat werd gehouden op 22, 23 en 24 augustus, werd afgesloten met een 10 minuten durende choreografie, naadloos geïntegreerd met 600 drones, vuurwerk, 3D-video, licht, muziek en zang.

De spectaculaire show werd ontwikkeld in samenwerking met Twofiftyk DRNS (bekend van shows op o.a. Burning Man) en biermerk Bud, De drones waren volledig geïntegreerd in de show, waardoor de stage veranderde van een 30 meter hoog middelpunt naar een indrukwekkend 120 meter hoog licht- en technologie spektakel.

Eveline Grimberg, Senior Brand Partnerships Manager Mysteryland: 'Begin dit jaar hebben ID&T en AB Inbev de ambitie naar elkaar uitgesproken om vernieuwende merkactivaties en marketingcampagnes te creëren voor onze evenementen, waarmee we onze bezoekers onvergetelijke ervaringen willen bieden. We zijn ontzettend trots en dankbaar dat we deze indrukwekkende, en showtechnisch nooit eerder vertoonde, eindshow samen met Bud hebben ontwikkeld. Zonder deze samenwerking was het niet mogelijk geweest een eindshow van deze proporties aan onze bezoekers mee te geven. We zien dit als een mooi voorbeeld van hoe merken geïntegreerd kunnen worden in onze evenementen  en ook als de perfecte afsluiting van een zeer succesvol evenementenseizoen. We kijken er dan ook naar uit om onze samenwerking in de komende jaren verder uit te breiden, met als doel om op een positieve manier te verbinden en het leven te vieren.'

Rosanne Janmaat, CEO ID&T: ‘Ik ben overweldigd door deze next level show en waanzinnig trots op ons team. Speciale shout out naar ons creatief team, ze hebben zichzelf met deze eindshow echt overtroffen. We kijken terug op een fantastische editie waarin we met Mysteryland een prachtige stap in een nieuwe richting hebben gezet. ‘Het leven vieren’ staat centraal in alles wat we doen, en het was heel bijzonder om deze zonnige editie af te sluiten met een eindshow van dit formaat, waarin dat thema de rode draad vormde. Onze dank gaat uit naar de crew, partners, artiesten en natuurlijk onze bezoekers. We kunnen niet wachten om hen te laten zien wat we volgend jaar allemaal in petto hebben!’

Sander ter Braak, Twofiftyk DRNS: ‘Wat we hier met Mysteryland gecreëerd hebben, gaat veel verder dan een gewone droneshow. De 600 drones maken deel uit van een 10 minuten durende choreografie van licht, lasers, drones, video, muziek, zang en vuurwerk. Deze show is een ervaring waarin al deze disciplines op een geïntegreerde manier samenkomen om een nieuwe totaalbeleving te vormen, waarbij de grens tussen realiteit en het virtuele vervaagt.'

Mysteryland heeft al jaren een sterke toewijding aan duurzaamheid, en dit jaar was daarop geen uitzondering. Het festival draaide bijna volledig op groene, lokaal opgewekte energie en blijft hiermee naar eigen zeggen het voortouw nemen in milieubewuste evenementproductie.




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken