Heineken bundelt krachten met ADE

Heineken bundelt krachten met ADE
  • Sponsoring
  • 26 sep 2024 @ 10:04
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Heineken en Amsterdam Dance Event (ADE) gaan de komende drie jaar samenwerken. Samen met ADE wil Heineken bijzondere momenten creëren voor de 500.000 muziekliefhebbers die jaarlijks ADE bezoeken.

De samenwerking gaat van start met een openingsfeest op woensdag 16 oktober in The Loft in de A’DAM Toren.

Tijdens ADE staat de stad Amsterdam bijna een hele week in het teken van muziek. Op iedere hoek van de straat wordt wel iets georganiseerd rondom het grootste elektronische muziekfestival van de wereld. Van een feestje op de NDSM tot een muziekconferentie midden in het centrum.

Els Dijkhuizen, Marketing Directeur bij Heineken Nederland, legt uit: ‘Als echt Nederlands merk met Amsterdamse roots, voelt ons partnership met ADE als een perfecte match. Samen  gaan we de komende drie jaar unieke ervaringen voor de bezoekers creëren. We geloven erin dat je de beste momenten samen beleeft en zetten dan ook volop in om deze boodschap kracht bij te zetten tijdens de aankomende editie. We kunnen niet wachten om voor nog meer onvergetelijke momenten te zorgen voor iedereen in de stad en daarbuiten.’

Jorinde Boom, Head of Partnerships bij ADE: ‘Deze ontwikkeling is echt een geweldige nieuwe stap in onze langdurige samenwerking. We zijn trots dat we vanaf dit jaar met het merk Heineken kunnen werken om Amsterdam nog levendiger te maken. De passie van Heineken voor muziek en het creëren van feestjes en gezelligheid maken het de perfecte partner voor ons festival.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken