The Agent-C introduceert The Agent-Collabs

The Agent-C introduceert The Agent-Collabs
  • Bureaus
  • 11 okt 2024 @ 14:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MediastrategieInfluencermarketingNieuwkomers

The Agent-C, het managementbureau in de entertainmentindustrie dat namen als Johnny de Mol, Bridget Maasland en Tooske Ragas vertegenwoordigt, kondigt de lancering aan van haar nieuwste tak: The Agent-Collabs.

Deze nieuwe afdeling richt zich naar eigen zeggen volledig op het faciliteren van succesvolle online samenwerkingen tussen merken en talenten.

Oorsprong The Agent-Collabs
The Agent-Collabs komt voort uit The Agent-C’s jarenlange ervaring en uitgebreide netwerk binnen de entertainmentsector. Deze ervaring, kennis en de bijbehorende connecties zullen vanaf nu ook worden ingezet binnen The Agent-Collabs. De nieuwe tak speelt in op de groeiende behoefte aan online samenwerkingen door merken en talenten bij elkaar te brengen. The Agent-Collabs wil als verbindende schakel werken, waarbij alle facetten van de samenwerkingen worden beheerd.

Positionering
Met de opkomst van social media als cruciale marketingtool is het tijd voor een frisse benadering. The Agent-Collabs benut haar uitgebreide expertise en connecties vanuit The Agent-C om merken en talenten naadloos met elkaar te verbinden. De focus ligt op het creëren van waardevolle en op maat gemaakte content die nauw aansluit bij de doelgroep en bijbehorende merkdoelen. Het uitgangspunt is altijd om de verbinding tussen merken en creators te versterken, en samenwerkingen te stimuleren die inspireren en impact maken.  

In tegenstelling tot The Agent-C, dat een breed scala aan managementdiensten aanbiedt, richt The Agent-Collabs zich specifiek op social media en korte, gerichte contactmomenten met talenten.

'Belangrijk is dat de managementdiensten van The Agent-C ook toegankelijk zijn voor talenten op non-exclusieve basis, waardoor we een breed scala aan creators kunnen ondersteunen en tegelijkertijd de verbinding tussen merken en talenten versterken. Bij The Agent-Collabs begrijpen we de kracht van social media en de belangrijke rol die talenten hierin spelen. Wij zetten ons dan ook actief in om merken en talenten aan elkaar te koppelen om zo mooie samenwerkingen tot stand te brengen en langetermijnrelaties op te bouwen', legt Carlijn de Vries-Lempers, founder van The Agent C (foto) uit.

Creators en influencers
Het medialandschap verandert volgens haar voortdurend en biedt talloze kansen en mogelijkheden. 'We zijn enorm blij om deze nieuwe tak, The Agent-Collabs, te lanceren. Terwijl we onze reguliere managementdiensten met liefde blijven uitvoeren, ben ik enthousiast om met een gespecialiseerd team de kansen van social media samenwerkingen te verkennen. Talenten zijn tegenwoordig niet alleen presentatoren, maar ook creators en influencers binnen hun doelgroepen. TV blijft belangrijk, maar met onze expertise op social media willen we ons richten op lange termijn samenwerkingen met bedrijven.'

Meer informatie over The Agent-Collabs en de mogelijkheden voor samenwerking vind je op theagent-c.amsterdam.
(PvWK)
 

 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken