V&D lanceert eigen glossy en dagelijkse blog
- Content
- 7 mrt 2014 @ 11:02
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Digitaal
- 7 mrt 2014 @ 11:02
- Redactie Contentmarketing
V&D lanceert haar eigen glossy: 'De wereld van V&D'. De glossy is een inspiratiemagazine, waarin V&D ideeën deelt, klanten op de hoogte brengt van de laatste trends en de nieuwste mode, en een preview geeft van de nieuwe collecties.
Het inspiratiemagazine veschijnt vier keer per jaar.
Tegelijkertijd introduceert V&D hun nieuwe blog: voor de dagelijkse inspiratie op het
gebied van fashion, beauty, living en events bij V&D.
Volgens Adriana Hoppenbrouwer, director marketing V&D, vallen deze media-ontwikkelingen samen met veranderingen in de winkel. Zoals ze in het voorwoord van het magazine vertelt: "We gaan je de komende tijd laten zien hoe het leven nóg leuker, gezelliger, mooier en vooral verrassender kan met V&D. Zowel in de winkels als online op vd.nl. Grootse plannen voor meer inspiratie op de winkelvloer met verrassende activiteiten en spetterende events. Je kunt bij V&D de komende tijd veel nieuwe merken verwachten, in dit magazine vind je al enkele felbegeerde nieuwkomers. Houd onze Facebookpagina in de gaten voor ’t laatste nieuws."
Bekijk hier de eerste editie van het magazine.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Peter Hinssen: “Hyperpersonalisatie... 17-10-2024
- Laatste kans om ook te schitteren op... 27-09-2024
- Intertoys start campagne rondom NK... 27-09-2024
- Mens centraal op 12e Congres... 25-09-2024
- Patagonia brengt film The Last... 25-09-2024
- Iconische gebouwen kleuren rood voor... 25-09-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing