Mediatic breidt uit met Rob Roelofs
- Content
- 8 dec 2021 @ 09:43
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nieuwkomers
- 8 dec 2021 @ 09:43
- Ryan Baij
Rob Roelofs (48) is per 1 december in dienst getreden als contentstrateeg en -schrijver bij contentmarketingbureau Mediatic. In zijn nieuwe functie zal Roelofs purpose-gedreven organisaties ondersteunen met hun content, van strategie tot uitvoering.
Dennis Mensink, oprichter en eigenaar van Mediatic, is blij met de uitbreiding van zijn team: ‘Rob brengt veel waardevolle ervaring en strategische kennis met zich mee. Bovendien past hij als persoon goed binnen onze organisaties. Ik ken Rob als een gedreven en betrokken professional, waardoor ik er niet aan twijfel dat hij onze organisatie weer naar een hoger niveau tilt.’
Rob Roelofs heeft ruim twintig jaar ervaring in de communicatiebranche. Zo schreef hij na zijn opleiding journalistiek onder andere voor Emerce en MT Mediagroep. Bij laatstgenoemde heeft hij jaren de rol van chefredacteur en event director vervuld. In 2016 richtte Roelofs zijn eigen contentmarketingbedrijf op, The Content Valley. Vanuit die naam werkte hij voor verschillende opdrachtgevers en aan eigen concepten, waaronder zijn in 2018 uitgekomen boek ‘Ondernemen is topsport’.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Boekenbranche gaat los op Boekenweek12-03-2025
- NRC geeft abonnees toegang tot The... 12-03-2025
- Marnix Gymnasium werft met zee van... 07-03-2025
- MyHeritage onthult diepere25-02-2025
- CBRE visualiseert toekomst steden en... 14-02-2025
- Philips en PSV maken Philips Stadion... 14-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center