Mediatic breidt uit met Rob Roelofs

  • Content
  • 8 dec 2021 @ 09:43
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Nieuwkomers

Rob Roelofs (48) is per 1 december in dienst getreden als contentstrateeg en -schrijver bij contentmarketingbureau Mediatic. In zijn nieuwe functie zal Roelofs purpose-gedreven organisaties ondersteunen met hun content, van strategie tot uitvoering.

Dennis Mensink, oprichter en eigenaar van Mediatic, is blij met de uitbreiding van zijn team: ‘Rob brengt veel waardevolle ervaring en strategische kennis met zich mee. Bovendien past hij als persoon goed binnen onze organisaties. Ik ken Rob als een gedreven en betrokken professional, waardoor ik er niet aan twijfel dat hij onze organisatie weer naar een hoger niveau tilt.’

Rob Roelofs heeft ruim twintig jaar ervaring in de communicatiebranche. Zo schreef hij na zijn opleiding journalistiek onder andere voor Emerce en MT Mediagroep. Bij laatstgenoemde heeft hij jaren de rol van chefredacteur en event director vervuld. In 2016 richtte Roelofs zijn eigen contentmarketingbedrijf op, The Content Valley. Vanuit die naam werkte hij voor verschillende opdrachtgevers en aan eigen concepten, waaronder zijn in 2018 uitgekomen boek ‘Ondernemen is topsport’.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken