Nieuw contentbureau: Underpromise

  • Content
  • 8 apr 2020 @ 09:49
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • StorytellingContentNieuwkomers

Het nieuwe 'content creation agency' Underpromise koppelt (kunst)fotografie aan merken. Het bureau wil hiermee inspelen op de groeiende behoefte aan visuele storytelling.

Underpromise is een initiatief van fotograaf Alexander Sporre en ondernemers Davy Hezemans en Gervaise Coebergh, tevens eigenaren van Spice PR. Sporre gaat het bureau samen met Joanna van der Werf (jurist) leiden. Underpromise is begin dit jaar van start gegaan en werkt inmiddels voor opdrachtgevers als Tommy Hilfiger, G-Star RAW en Humanoid.

Alexander Sporre zegt: 'Buy-outs, grote kostbare seizoenscampagnes en beperkingen aan het gebruik van beeld zijn niet meer van deze tijd. Met Underpromise willen wij voldoen aan de enorme vraag vanuit de markt naar hoogwaardige kunstfotografie. Juist in deze moeilijke periode helpen we zowel fotografen als opdrachtgevers met kleinschalige, betaalbare producties.'

Foto v.l.n.r.: Gervaise Coebergh, Joanna van der Werf, Alexander Sporre en Davy Hezemans.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken