Bezoekersexperience A’dam Lookout 14 mei open

  • Design
  • 12 mei 2016 @ 12:06
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digital design

De interactieve bezoekersexperience van de A’dam Lookout ontworpen door NorthernLight op de 20e en 21e verdieping van de A’dam Toren aan het IJ in Amsterdam wordt zaterdag 14 mei geopend. Onderstaand een voorproefje in foto’s van dit skydeck (de Lookout) met een 360°-uitzicht over Amsterdam.

De experience bestaat uit een tentoonstelling over Amsterdam, een mapped projection maquette, VR-touchscreenviewers en optische kijkers op het panoramadek. De experience begint in de lift met een AV-ervaring, ook ontworpen door NorthernLight. Het letterlijke hoogtepunt van de experience worden de ‘Over the Edge’-schommels die deze zomer opengaan.

A’dam Toren
De Lookout is één van de eerste onderdelen die opengaan in de A’dam Toren. Restaurant Moon, het roterende restaurant op de 19e verdieping, opent eind mei en later deze zomer openen Sir Adam Hotel en Shelter, de ondergrondse nachtclub. De A’dam Toren is tevens de thuisbasis van bedrijven in de creatieve- en muzikale sector zoals ID&T, MassiveMusic, Gibson en Wink, maar ook kleinere bedrijven en nieuw talent gaan zich hier vestigen.




fotografie Dennis Bouman
 









 

 

 

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken