Etos lanceert VR-experience tegen december-cadeaustress
- Food-en-retail
- 12 dec 2024 @ 08:40
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 12 dec 2024 @ 08:40
- Kel Koenen
Etos en creatief tech-bureau GoSpooky introduceren deze feestdagen een VR-experience die klanten helpt ontspannen tijdens de drukke decembermaand. In een aantal Etos-winkels kunnen bezoekers plaatsnemen in een speciaal ingerichte experience-room, waar een VR-bril hen meeneemt naar een virtuele omgeving vol inspiratie en rust.
In de VR-experience treedt Etos-medewerker Jeanet op als virtuele gids. Ze helpt klanten met interactieve vragen het perfecte cadeau te vinden, terwijl ze benadrukt hoe belangrijk het is ook goed voor jezelf te zorgen. Deze persoonlijke benadering sluit aan bij het centrale thema van de 360-campagne: balans vinden tussen zorg voor anderen en zelfzorg tijdens de feestdagen.
Naast de VR-activatie in winkels voert GoSpooky een grootschalige social media-campagne, die loopt tot en met 22 december. Via TikTok, Instagram en andere platforms wordt de boodschap versterkt met influencers zoals Kenza, Tevin en Akaluuk. Hun video’s, inclusief content met Jeanet, genereren honderdduizenden views en duizenden interacties. De TikTok-aankondiging van Jeanet bereikte al 429.000 views, terwijl de content van Akaluuk meer dan 169.000 views en 15.000 interacties behaalde.
Eva Verweij, Client Executive bij GoSpooky, benadrukt de innovatieve samenwerking: ‘Onze missie is technologie en creativiteit samen te brengen in unieke, persoonlijke ervaringen. Met deze VR-experience brengen we technologie tot leven op een manier die direct aansluit bij de behoeften van de Etos-klanten.’
Volgens Petra Bremer, marketingdirecteur Etos, draait de feestdagencampagne om meer dan alleen verkoop: ‘Wij willen van de feestdagen iets moois maken door cadeaustress te verlichten. Ons brede assortiment biedt voor ieder wat wils. Met de VR Ontspan Service voegen we daar een extra, relaxte dimensie aan toe.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Dille Kamille: groen in plaats van poen
- [column] Hoe kan Black Friday ook minder black?
- Sky: Unilever zet Vegetarische Slager in etalage
- Albert Heijn Nederland behaalt B Corp certificering
- Fabulosa lanceert bijzondere allesreinigers voor Kerstmis
- [onderzoek] Kerstman loopt uit op Sinterklaas - budget wordt...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Etos lanceert VR-experience tegen... 12-12-2024
- Kerst 2024: Dibbes doet het voor... 10-12-2024
- Ook moederbedrijf Blokker, Mirage... 09-12-2024
- [marketeer 211] Caroline Rigo - CEO... 06-12-2024
- [onderzoek] Kerstman loopt uit op... 05-12-2024
- Lobke Samallo van Intratuin: 'Onze... 05-12-2024