Klaus van den Berg

Klaus van den Berg
Werkt bij: Klaus van den Berg
Functie:

Biografie Klaus van den Berg werkt in marktonderzoek, strategie en trends voor bedrijven, overheden en goed doelen. Hij publiceerde over trends in Avenue, Blvd., DutcH (4 jaar trend editor), L’Officiel Hommes NL (2 jaar trend editor) en MarketingTribune. De Speaker’s Academy vertegenwoordigt hem als spreker. In 2016 viert hij zijn 25-jarig jubileum in het vak.

Recente artikelen van Klaus van den Berg

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken